Frimureriet og de skjulte makteliter - Remind

Lars Rønbeck

Frimureriet og de skjulte makteliter

<http://www.landsforraderi.no/html/rudstrom.html>

Bind 1 og Bind 2, til sammen 710 sider

er skrevet av Erik Rudstrøm, med forord av professor emeritus Edvard Vogt.

Hvem skulle tro at norsk fagbevegelse og arbeiderpartiet har fått
retningslinjene for sitt politiske arbeid fastlagt av Sions Vise
Protokoller, et omdiskutert skrift som ble utgitt for hundre år siden.
Ingen vil vedkjenne seg forfatterskapet til dette skrift. Det er en
lærebok i hvordan man skal gå frem for å erobre all makt i verden,
økonomisk så vel som militært.

De vedvarende lønns- og prisforhøyelser vi har hatt de siste 50 årene og
andre sider ved vestlig politikk er beskrevet i Protokollene.
Spekulasjonsøkonomien som i våre dager overtar etter den periode vi har
hatt med sosialdemokratisk politikk er ikke tenkt ut av arbeiderpartiets
hjernetrust i ECON Analyse A/S, som man skulle tro, men er i detalj
beskrevet for hundre år siden. Den knytter norsk fagbevegelse og
arbeiderbevegelsen til de internasjonale krefter som i våre dager er i
ferd med å gjennomføre Protokollens idé.

Hvem står bak disse krefter? Hvem forsøker å overta styringen av
verdenspolitikken? Disse mennesker er knyttet til bankene under David
Rockefeller og Rotschild familien. Styringen skjer gjennom Council of
Foreign Relations, CFR, hvor alle medlemmer er amerikanske borgere og
dertil oppnevnt av David Rockefeller. I denne organisasjon finner vi
tidligere statsminister Gro Harlem Brundtland, men kun som rådgiver.

En annen organisasjon av betydning er Trilaterale Commision, TC, som snart
har spredd seg over hele verden. Her er Norge representert ved Thorvald
Stoltenberg som tilhører en kjent arbeiderpartifamilie.

Hovedtemaet i bøkene er den korrupsjon som er oppstått som følge av at
medlemmer av Den Norske Frimurerorden har fått innpass i rettsvesen og i
politiet. De forteller om ledende arbeiderpartifolk som i 1935 innledet et
samarbeide med en hemmelig maktgruppe hvor medlemmer av frimurerordenen
utgjorde en viktig del. Frimurernes makt lå i at så godt som hele den
norske generalstaben var medlemmer av ordenen og var bundet til ordenens
strenge eds avleggelse.

Både frimurerne og Nygaardsvolds regjeringen ønsket å komme på engelsk
side da 2. Verdenskrig var under utvikling. Engelsk invasjon var under
forberedelse og norsk mobilisering ble holdt tilbake. Den ble først satt i
verk etter at tyske tropper var landsatt på norsk territorium.

Medlemmer av Den Norske Frimurerorden har infiltrert det militære,
politiet og rettsapparatet og har hindret disse institusjoner i å fylle
sin oppgave. Frimurere i rettsapparatet forsvarer urettmessig egne
medlemmer. De står bak våre mest kjente justismord hvor uskyldige
mennesker er dømt til, og har sonet lange fengselsstraffer.

De tre bedrifter Moxy, skapt av Birger Hatlebakk på Fræna, livbåtfabrikken
til Gerhard Skaala i Hardanger og Tandbergs Radiofabrikk ble utsatt for en
kunstig frembrakt likviditetskrise som ble skapt på aller enkleste måte:
Ved at fagbevegelsen krevde og fikk 71 prosent lønnsøkning på tre år,
dette bevirket at kronens kjøpekraft avtok og at bedriftens kapital ikke
lenger dekket kapitalbehovet, hvoretter staten og bankene kastet
bedriftslederne ut og overtok det som var deres livsverk.

Bøkene beskriver også hvorledes naturherligheter som oljeressurser,
elektrisitetsverk, fiskekonsesjoner, vann- og avløps-anlegg og lønnsomme
bedrifter som er fellesskapets eiendom blir gjort om til aksjeselskaper,
kan kjøpes med papirpenger av internasjonale banker som selv genererer,
dvs «trykker» pengene.
Bøkene beretter om frimureriets sterke eds avleggelse, lojaliteten mellom
brødrene og taushetsplikten som er tatt i bruk for å oppnå politisk makt.
Ved hjelp av disse grunnprinsippene er det dannet et politisk frimureri
som dekker seg bak det i og for seg harmløse ortodokse frimureri som vi
finner særlig i de lavere grader.

Frimurere i samarbeid med sionister og bankdynastiene har sikret seg
makten i USA. Denne utvikling hadde stor fremgang under president Franklin
D. Roosevelt og hans etterfølger Harry S. Truman som begge tilhørte
frimureriet. Maktoppbyggingen er blitt videreført under de etterfølgende
amerikanske presidenter.

Vel er det så at norske borgere så vel som politikere har lov til å
sympatisere med hvem de vil. Noen har allikevel gått for langt når vårt
land tappes for sin velstand gjennom å ta opp utenlandske lån som er den
klassiske måten å ødelegge et lands økonomi på. Særlig graverende er det
at den som skulle forsvare våre fiskerier mot press utenfra,
fiskeriministeren, tilhører frimureriet. Vi ser at han bygger opp ett
nettverk av frimurerbrødre i strategisk viktige posisjoner. Det antas at
hans fremtidige mål er å organisere fiskerettighetene slik at de glir ut
av hendene på den norske kystbefolkning og over på kapitalkreftene
innenfor det internasjonale frimureri.

Dette fører til økonomisk tap, tilbakegang og tilslutt til fattigdom for
vårt land.

Frimurere, Sionister og deres samarbeidspartnere går brutalt frem for å nå
sine mål. Menneskeliv betyr ikke noe. De som tok beslutningen om å slippe
atombombene over Hiroshima og Nagasaki, var alle uten unntak medlemmer av
frimurerordenen. Dette er utvilsomt verdens største terrorhandling, fordi
den ikke virket inn på krigens varighet. Den var allerede slutt da bombene
falt.

Bind 2 har et avsnitt om politikere og statsoverhoder som er drept av
frimurere, av sionister eller av samarbeidende grupper fordi de har stått
i veien for deres planer. Jeg beretter også om norske frimurere som deltok
i forberedelsene til Vietnam krigen og hvor 4 millioner mennesker er
omkommet på vietnamesisk side og hvor vanskapte barn fremdeles fødes 30 år
etter krigens slutt som følge av dioxin forgiftning.

Jeg ser det som en oppgave å gjøre dette kjent for våre politikere og
andre slik at de kan gripe inn mens det ennå er tid og hindre den
destruering av vår velstand som er satt i gang.

Frimureriet og de skjulte makteliter, bind 1 og bind 2 er et nødvendig
skrift for den som ønsker å studere vår nyere politiske historie.

Februar 2005 Erik Rudstrøm

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Bøkene kan bestilles ved å skrive til:
Norelco A/S
Postboks 8905, Youngstorget, 0028 OSLO

<http://www.landsforraderi.no/html/rudstrom.html>

Det foreligger nå en revidert utgave som har fått ennå flere sider. Prisen
er nå for begge bøkene tilsammen kr 350,-

Den grusomme sannheten om våre politikere og "besteborgere". I disse
bøkene får du virkelig servert sannheten om de som er satt til å ivareta
vår nasjon og folks rettssikkerhet.

Bøkene er meget avslørende og avklarende i forhold til det samfunnet vi
lever i.
--
Lars Rønbeck

Brumle Måseegg

"Lars Rønbeck" <lron...@broadpark.no> skrev i melding

> [...]
> retningslinjene for sitt politiske arbeid fastlagt av Sions Vise
> Protokoller, et omdiskutert skrift som ble utgitt for hundre år siden.

Denne er for grov. Jeg har for lengst fortalt deg at dette skriftet er et
falsum, som for en stor del bygger på en pamflett utgitt mot Napoleon III.
.

> Ingen vil vedkjenne seg forfatterskapet til dette skrift. Det er en
> lærebok i hvordan man skal gå frem for å erobre all makt i verden,
> økonomisk så vel som militært.

Dette falsum ble laget i 1905 av professor S. Nilus etter oppdrag fra det
russiske hemmelige politi, som trengte påskudd for å få i stand
jødeprogromer, i håp om å unngå opprør. Dette ble avslørt av "The Times" i
1921.

C Lund

In article <op.szx5m...@lapptop.mine.nu>,
Lars Rønbeck <lron...@broadpark.no> wrote:

> Hvem skulle tro at norsk fagbevegelse og arbeiderpartiet har fått
> retningslinjene for sitt politiske arbeid fastlagt av Sions Vise
> Protokoller, et omdiskutert skrift som ble utgitt for hundre år siden.

En omdiskutert forfalskning, mener du...

Rart at folk fortsatt tror på de der liksomprotokollene...

--
C Lund, www.notam02.no/~clund

Lars Rønbeck

Brumle!
Hvem som har skrevet disse Sions Vise Protokoller kan diskuteres til det
ikke er flere mennesker igjen her på jorden.
Og Rudstrøm skriver også i sin introduksjon at: "Ingen vil vedkjenne seg

forfatterskapet til dette skrift".

Saken "Brumle" er at dette skriftet faktisk er skrevet.
Det er en direkte KOKEBOK på hvordan de skal introdusere den nye
verdensorden, "The New World Order" som nå har skiftet navn til "Global".
Vær derfor oppmerksom i alle sammenhenger hvor ordet "Global" nå dukker
opp.

OG "NOEN" HAR FORSTÅTT DENNE KOKEBOKEN "SIONS VISE PROTOKOLLER" OG BRUKER
DEN FOR ALT DEN ER VERDT.

Alt dette og mere til forklares elegant av Rudstrøm i hans bøker.
Og de bøkene har du vel bestilt og lest, ikke sant?
<http://www.landsforraderi.no/html/rudstrom.html>

Disse bøkene gir et nytt og for de fleste ukjent perspektiv på det
samfunnet vi lever i. De forklarer litt om årsak og virkning.

Flere og flere begynner nemlig å forstå de bakenforliggende mekanismer til
at vi har fått flere og flere nasjonale samfunnssystemer som er i full
oppløsning.
Opptøyene i Frankrike er et meget godt organisert anslag mot det franske
samfunn organisert på et nivå redaktørene og sjefene i presse og media
ikke tør sette fokus på.

Istedet for å kverulere slik du gjør bør du heller sette deg inn i hvorfor
alt dette uhyggelige skjer. Hvorfor også vi her hjemme opplever at landet
vårt går i oppløsning.
Ikke minst alle anslag mot vår egen konstitusjon, vår høyeste
rettsforsikring, den Norske Grunnloven, som nå er den absolutt siste
hindring for Globalistene til å få full kontroll også over Norge.

Grunnlovskonferansen i Bergen den 14 og 15 november arrangert av
makteliten, er et slikt anslag. Målsettingen her er å trekke ut
legitimitet til nettopp å få "ryddet unna Norges Grunnlov".
<www.grunnlovskonferansen.no>

Er det noen som finner at NEI til EU er representert som talere eller
deltakere i panelet på "grunnlovskonferansen"?

Kjære gode nordmenn, slå ring om, og vern om Grunnloven vår. Ryker den er
der definitivt ingen vei tilbake. Da blir vi nådeløst underlagt
historiens første verdensdiktatur. Ønsker vi det?

Folkeaksjonen MOT EU-medlemskap sine nettsider har faktisk så langt blitt
en grei kunnskaps base for de som vil ta seg tid til å studere
problematikken rundt EU og nedleggelsen av nasjonen Norge som et fritt
selvstendig og uavhendelig rike.
<www.landsforraderi.no>

Brumle Måseegg

"Lars Rønbeck" <lron...@broadpark.no> skrev i melding

Selvsagt. Akkurat som det finnes mennesker som fortsatt tror at jorda er
flat og månen bare en gul ost.

> Og Rudstrøm skriver også i sin introduksjon at: "Ingen vil vedkjenne seg
> forfatterskapet til dette skrift".

Derimot er det diverse domstoler som har uttalt seg om saken.

> Saken "Brumle" er at dette skriftet faktisk er skrevet.

Og det er også pamfletten "Dialogues aux enfers entre Maciave et
Montesquieu" som "protokollene" er et plagiat av.

> Alt dette og mere til forklares elegant av Rudstrøm i hans bøker.
> Og de bøkene har du vel bestilt og lest, ikke sant?
> <http://www.landsforraderi.no/html/rudstrom.html>

Jeg kaster ikke bort penger på notoriske løgnhalser som denne Rudstrømmen
din.

Lars Rønbeck

On Wed, 09 Nov 2005 11:54:32 +0100, Brumle Måseegg
<brumle...@tele2.net> wrote:

Nei-, du kaster heller ikke bort tid på å fortelle hvem du er.
Sannsynligvis er du en og samme person bak flere av nicknamene her på
gruppen. Også er du sikkert også en notorisk Globalist.

Brumle Måseegg

"Lars Rønbeck" <lron...@broadpark.no> skrev i melding

Jeg har intet mot å oppgi navnet til seriøse personer som spør. Men jeg har
mottatt diverse trusler, bla. fra Chris Joy og fra begge fløyene av den
kommunazistiske bevegelse.

Lars Rønbeck

On Wed, 09 Nov 2005 13:00:17 +0100, Brumle Måseegg
<brumle...@tele2.net> wrote:

Da er det underlig at du fortsatt vil marsjere til "tonene" av
Globalistenes inntogsmarsj?
At du ikke vil sette deg inn i diverse koblinger og allianser i
verdensamfunnet som jobber mot ditt eget frie Norge. Som jobber for å
ødelegge selvstendige nasjoner?
Ja-, det er underlig at du avfeier Rudstrøms bøker hvor ting settes inn i
et folkelig og forståelig perspektiv og som forklarer hvordan det jobbes i
kulissene.
Er du en av fansen til Globalistene eller er du ikke?

Brumle Måseegg

> On Wed, 09 Nov 2005 13:00:17 +0100, Brumle Måseegg
> <brumle...@tele2.net> wrote:

> Da er det underlig at du fortsatt vil marsjere til "tonene" av
> Globalistenes inntogsmarsj?

Det gjør jeg ikke, fordi den ikke eksisterer. For det er nemlig ikke noe
samstemt over alle de som ønsker en fredelig verden. Noen marsjerer etter
pengegalloppen, andre etter "Caling all workers" og andre igjen foretrekker
Frelsesarmeens parademarsj eller Ave Maria.

> At du ikke vil sette deg inn i diverse koblinger og allianser i
> verdensamfunnet som jobber mot ditt eget frie Norge. Som jobber for å
> ødelegge selvstendige nasjoner?

Jeg støtter de som arbeider for å frata nasjoner, deres nåværende rett til å
sende sin ungdom ut i felten mot andre ungdommer for å drepe hverandre. Jeg
tror på fred og dette får vi bare ved et samarbeide mellom nasjoner - ikke
ved en hat, være seg selv nok, holdning ovenfor andre. Rett og slett. For på
samme måte som EU-samarbeidet har brakt fred til Europas folk, så vil et
globalt forpliktende samarbeide bringe fred til verdens befolkning.

> Ja-, det er underlig at du avfeier Rudstrøms bøker hvor ting settes inn i
> et folkelig og forståelig perspektiv og som forklarer hvordan det jobbes i
> kulissene.

Nei. Han lyver som en ravn. Koker en suppe på et forfalsket dokument, og
blander inn en patetisk selskapsklubb for herrer som liker å ha en
høytidelig sermoni før de fortærer sin middag. Og som leker
hemmelighetsskremmeri og koser seg med eldgamle ritualer. Dette er intet å
ta alvorlig.

> Er du en av fansen til Globalistene eller er du ikke?

Jeg tror på en fredelig verden i samarbeide, hvor vi får en like solid
hevning av vår levestandard og sosiale trygghet på global basis, som det
EU-s Europa har opplevet på kontinental basis. Så får du kalle meg for
globalist omndu vil.

Noe som forundrer meg er at du som later som om du er så nasjonal av deg,
fremdeles tror på de løgner om Paven og den katolske kirke, som de danske
embedsmenn brukte som middel for å underkue de norske bønder på 1500-tallet.

Isachsen

"Noen" må iallfall ha skrevet dem. Siden de kalles "protokoller", er det vel
sannsynligvis en møtesekretær eller lignende. "Noen" har også lest dem, og
de hevder, at protokollene nærmest er fasiten eller en slags "blueprint" til
historiens utvikling siden de ble utgitt. Man burde kanskje spandere den
tiden det tar å skumme igjennom. De må jo åpenbart innholde noe som er
"relevant" siden de kan vekke slik røre hundre år efter sin tilblivelse. Er
de til salgs i Norge?

Isachsen

Brumle Måseegg

"Isachsen" <origi...@c2i.netinvalid> skrev i melding

Jeg lurer på om ikke "Nasjonal Samling" sendte ut en utgave av falskneriet.

Du kan jo spørre nynaziraddene om de muligens har vært råtne nok til å
kolportere dette dillet på nytt. De er troende til det.

Lars Rønbeck

On Wed, 09 Nov 2005 14:36:16 +0100, Brumle Måseegg
<brumle...@tele2.net> wrote:

KONKLUSJON: Du er en notorisk Globalist.

--
Lars Rønbeck
www.landsforraderi.no

Frode Johansen

Lars Rønbeck skrev:

Du må forstå det at mens dine meningsmotstandere møter deg med ord, så
er det enkelte av dine meningsfeller som har andre virkemidler.

Frode Johansen

> KONKLUSJON: Du er en notorisk Globalist.

Skal det være et skjellsord?

Brumle Måseegg

"Lars Rønbeck" <lron...@broadpark.no> skrev i melding

Takk skal du ha. Dette er den høyeste heder jeg har motatt på NEWS siden mr
Vik utnevnte meg til psykopat.

Joa...@online.no

Hei Lars, jeg så ditt innlegg og det er flott at noen tar dette opp,
jeg syntes også det er helt rett at folk får vite sannheten og ikke
leve på en løgn.
Men som du vet så har endelig kvikksølvet blitt fokusert på, og det
er på tide når man tenkker på skadevirkningene av denne grusomme
gift. Mange har også påpekt dette i mange år, uten at myndighetene
har reagert. Denne gift har de puttet i munnen på folk, og ved inntak
av syrlige drikkevarer og mat vil dette løse seg opp og gå i
blodomløpet vårt, hvor det til slutt lagrer seg i hjernen og sløver
mennesket. Mange personer har blitt litt "lobotomert" grunnet dette, de
mister evnen til og analysere og derved godtar alt som blir servert av
løgner gjennom media. Det er en forferdelig ting de har gjort mot
menneskene, godt at det endelig kommer frem.

Og når det gjelder Frimurerene så kan jeg bekrefte at Deres mål er
verdensherredømme. Frimurerlederen Mazzini gikk i gang med å utforme
de politiske skritt som ville berede veien for fullendelsen av deres
mål.
I 1871 skrev han et brev til en annen frimurerleder, Albert Pike, hvor
han skisserer opp en tretrinns plan som ville kuliminere ved fødselen
av <The New Age> Brevet lå lenge til utstilling i British Museum
Library i London.

De tre trinnene er tre forskjellige verdenskriger, som skulle skape en
tilstand av økonomisk og mental utmattelse hos verdens beboere. Det er
ikke vanskelg å se at dette har gått i oppfyllelse med de to
verdenskriger vi allerede har hatt.( så langt er nok de fleste med )

1 trinn en, eller 1 verdenskrig, skulle bane vei for et kommunistisk
imperium i Russland. Samtidig skulle forholdene legges til rette for
trinn 2 ( Dette gikk i oppfyllelse )

2 trinn to, eller 2 verdenskrig, skulle utvide det kommunistiske
imperiet til Elben i Tyskland. Så skulle man opprette en Jødisk stat
som skulle legge forholdene til rette for trinn 3. ( Dette skjede jo i
1948 )

3 trinn tre, og planene om den 3 verdenskrig, skulle bli en krig mellom
Jødene og Muslimene. Dette skulle også være en kunstig fremsilt
krig, som baserer seg på motsetningene mellom Jøder og Arabere, der
mennesker på jorden overalt må forsvare seg mot terorgrupper.

Det må være lov å spørre seg om det som skjer i dag også stemmer
med frimurer brevet til Mazzini. alle må da være enige at dette skjer
i dag verden over. "Terroren" brer seg over kontinentet og truer alle
land, og alle land forandrer sine lover i et ledd mot terrorisme. Den 3
verdenskrig er vel kanskje allerede startet 9.11 i USA.

Når det gjelder sions vise protokoller, har men lov til og spørre om
hva som skjer om dagen.
1 Der det står at alt verdens gull skal komme i vores hender... Javel
hvor er Norges gull? det er solgt..

Og helt til slutt hvist dette skulle være vås og oppspinn som noen
hevder, Hvorfor er de da nesten umulige og få tak i? Hvorfor er det
gjort så mange forsøk på og tillintetgjøre de?

Når en leser det som står i disse, så må man fastslå at det passer
med det som skjer.

Med hilsen Joarhaug

Joa...@online.no

Hei Isachsen, trur det er mulig og få tak i dem, de finnes i hvertfall
oversatt til Dansk.

Kan undersøke litt for deg hvis du er ineresert.

Med vennlig hilsen
Joar Hau.

Isachsen

Kom til å nevne det for en bekjent, som sa, at han tilfeldigvis hadde et
eksemplar. Jeg fikk låne det - så saken er så langt ute av verden. Ellers
takk!

Isachsen

Lars Rønbeck

On Tue, 15 Nov 2005 20:39:22 +0100, Isachsen <origi...@c2i.netinvalid>
wrote:

Er det da mulig for deg Isachsen å få lagt de ut på gruppen her?

Isachsen

Lars Rønbeck wrote:

> Er det da mulig for deg Isachsen å få lagt de ut på gruppen her?

Sorry, det er jo en hel bok med bilder etc! Jeg har ikke teknisk utsyr til
det.

Isachsen