0 visninger
Gå til det første ulæste indlæg

Lars Rønbeck

ulæst,
15. nov. 2004 05.54.5215.11.2004
til

Ekstra Bladet

Ung flok til knivangreb i biograf

En flok børn og unge angreb søndag aften med knive to mænd i Palads Teatret
i København

/ritzau/ - 7:17 - 15. nov. 2004

En flok knivbevæbnede unge - hvoraf nogle var børn - gik søndag aften til
angreb på to mænd i biografen Palads Teatret i det indre København, oplyser
politiet.

De to mænd blev stukket i henholdsvis ryggen og låret tilsyneladende som
hævn for, at den ene af mændene havde givet en af børnene en lussing for at
optræde provokerende, oplyser den centrale vagtleder for kriminalpolitiet i
København.

Flokken - der er en blanding af børn og unge med indvandrerbaggrund - var
tidligere søndag aften allerede en gang blevet smidt ud af forhallen i
Palads Teatret for at virke generende. Men omkring klokken 21.20 optrådte en
af børnene åbenbart så provokerende over for de to mænd i forhallen, at
vedkommende fik en lussing. Det fik drengen til at løbe ud og hente hjælp,
hvorefter en større flok kom løbende ind og gik til angreb med knive.

- Et vidne har forklaret, at de virkede som en flok ulve, der gik til
angreb, siger den centrale vagtleder.

De to mænd - der også har indvandrerbaggrund - blev stukket i ryggen og i
låret med knive, men var ikke i livsfare efter episoden.

En af de unge blev anholdt af politiet, mens resten nåede at stikke af.
Politiet fandt tre knive efterladt på stedet. Ifølge vagterne på Palads
Teatret består flokken af børn på cirka 12 år og unge på 15-16 år.
- - - - - - - - - - -
Lars Rønbeck

Rune Børsjø

ulæst,
15. nov. 2004 06.25.5115.11.2004
til
On Mon, 15 Nov 2004 10:54:52 GMT, "Lars Rønbeck"
<linux.o...@c2i.net> wrote:

>En flok knivbevæbnede unge - hvoraf nogle var børn - gik søndag aften til
>angreb på to mænd i biografen Palads Teatret i det indre København, oplyser
>politiet.

La oss kalle dem hva de var: muslimsk barn og ungdom. Jeg tror ikke
det var mange svenske, norske og amerikanske eller britiske barn
blandt disse. De lider av et skrikende behov for missforstått respekt,
siden de ikke får noen hjemme. Derfor danner de gjenger og tyr til
grov drapsvold for det minste lille.

Moralen er at enten siviliserer vi de muslimske barbariske horder,
eller så må vi alle godta alt av dritt de finner på, og gå med våpen
'just in case' vi gjør noe som irriterer dem, som å se dem i øynene
eller dulte borti dem ved en ulykke på T-banen.

Det ville dessuten være naivt å tro at det er så mye annerledes i
norge enn danmark. Det blir kjedelig å drasse med seg Glock'en
overalt, men pyttsann.

Svar alle
Svar forfatteren
Videresend