Jagland ber Europa og USA stå sammen mot muslimsk fascisme på TV - AP medlem på Siggerud bør anmelde dette til politiet!

Ø. Michelsen

Torbjørn Jagland stod frem på TV i går i egenskap av utenrikskomiteens
formann og hevdet blant annet at:
USA og Europa må finne sammen igjen og kjempe sammen mot muslimsk fascisme
slik at vi ikke ender opp med mange slagmarker i Europa og Amerika i
fremtiden. På spørsmål om Jagland ønsket seg en ny president i USA svarte
han at det ønsket han ikke, men en ny politikk fra USA!

I følge Geir Hongrø og alle hans tusenvis av merverkdige innlegg på news de
siste årene er dette helt utidig av en ikke-muslim å komme med slike
påstander. All kritikk mot muslimer er i følge AP-meldemmet Hongrø grov
rasisme!

Som den gode antirasist Hongrø er bør han anmelde Jagland for grov rasisme
og kritisere han på det sterkeste i alle medier han kommer til i, samt at
Hongrø bør foreslå for Arbeiderpartiet at Jagland ekskluderes med
øyeblikkelig virkning. Dette har Hongrø vel anledning til siden han er
medlem av AP.

Lykke til!

vh
Øyvind Michelsen, Oslo

Geir Hongro

"Ø. Michelsen" <dataman...@hotmail.com> skrev i melding

> [...]
> siste årene er dette helt utidig av en ikke-muslim å komme med slike
> påstander. All kritikk mot muslimer er i følge AP-meldemmet Hongrø grov

Jagland blir bare mer og mer forvirret, og det siste utspillet føyer seg inn
i rekken. Han kritiserte riktignok ikke _alle_ muslimer, men formulerte seg
såpass klønete (typisk Jagland!) at sånne som deg kan ta det til inntekt for
et angrep på islam generelt.

Geir Hongrø

Torkill Bruland

Hehe. Du er ikke sann, Geir.

--
torkill

Pegasus

On Thu, 29 Apr 2004 18:56:46 +0200, "Ø. Michelsen"
<dataman...@hotmail.com> wrote:

>Torbjørn Jagland stod frem på TV i går i egenskap av utenrikskomiteens
>formann og hevdet blant annet at:
>USA og Europa må finne sammen igjen og kjempe sammen mot muslimsk fascisme

Kanskje det er litt tæl i fyren alikevel...

Ø. Michelsen

Jagland følger med i nyhetene, hvilket jeg sterkt betviler at du gjør!
Du våkner nok ikke før du får en muslimsk bombe på kjøpesenteret ditt!

Norge er heldig som er en utkant i Europa, selv om mange politikere særlig
på venstresiden (Røed Larsen) mfl. tror at hele verden ser på Norge.

Det er griseflaks for oss at vi er Europas ytterkant mot nordpolen og ikke
naboland til feks. flere land i Nord-Afrika!! Derfor kan det hende at hellet
står oss bi og vi får være i fred!

vh

Øyvind Michelsen, Oslo

Onar Åm

"Pegasus" <po...@holysee.va> wrote in message

Det var det jeg også tenkte. Det skal en del mot til for en på venstresiden
å gå mot mantraen om det fargerike fellesskapet slik Jagland her har gjort.
Det var rett og slett uvanlig realistisk.

Onar.

Torkill Bruland

Jagland har imponert før i debatter om internasjonale konflikter,
der andre har reagert med hysteri. Tross alt har mannen vært
partisektretær for Arbeiderpartiet gjennom mange år. Og for å
kunne fungere som en god partistrateg må du være istand til
å forholde deg til virkeligheten. Og Jagland var en god
partistrateg. En av hans plott som partistrateg har vært å kjøre
en splitt og hersk i forhold til de borgerlige partiene. Og denne
politikken har vært meget vellykket. Jagland og Arbeiderpartiet
har her trille willochhøyre rundt lillefingeren i en tyve års tid,
uten at dette partiet har skjønt noen ting av hva som har
foregått. I valgkampen i 1987 klarte til og med Jagland -
under mottoet "FrP må tas'' - å få skramlet sammen en ad hoc
organisasjon, sammensatt av partier fra NKP til og med Høyre,
for å 'ta' FrP, som Jagland uttrykte det. Og Gud vet om ikke
denne organisasjonen fortsatt eksisterer. De som husker
tilbake vil erindre at 1987 var det året da innvandringspolitikk
for første gang ble en valgkampsak. Gjennom hitling skulle
FrP representanter og velgere fremstilles som ''brunstripete''.
En svært vellykket strategi for denne Arbeiderpartiets Napoleon.

--
torkill

Thomas Tsigaridas

"Ø. Michelsen" <dataman...@hotmail.com> wrote in message news:<1sakc.10713$EV2.97265@amstwist00>...

> [...]
> fremtiden. På spørsmål om Jagland ønsket seg en ny president i USA svarte
> han at det ønsket han ikke, men en ny politikk fra USA!

Selv om innlegget ditt sikkert er ment som en retorisk nøtt til
Hongrø, bør det likevel kommenteres at Jagland snakker om muslimsk
*fascisme*, ikke *islam* - mannen forstår tydeligvis mer enn enkelte
på news. At han blander USA inn i dette må sees som et uttrykk for
personlige ambisjoner om å stige oppover i FN-systemet. ...hvilket
ville bety den endelige spikeren i kista til FN slik vi kjenner
organisasjonen i dag.

Thomas

Torkill Bruland

Thomas Tsigaridas wrote:
> "Ø. Michelsen"
<snip>

> [...]
> Hongrø, bør det likevel kommenteres at Jagland snakker om muslimsk
> *fascisme*, ikke *islam* - mannen forstår tydeligvis mer enn enkelte

Michelsen skrev jo det. Muslimsk fascisme.

Men jeg skjønner ikke hva den store forskjellen er på om
Jagland hadde sagt muslimsk eller islamsk fascisme.
Hva består den forskjellen i?

> [...]
> personlige ambisjoner om å stige oppover i FN-systemet. ...hvilket
> ville bety den endelige spikeren i kista til FN slik vi kjenner

Hva tror du vil skje med FN som organisasjon dersom Jagland
stiger oppover i FN-systemet da?

--
torkill

Geir Hongro

"Torkill Bruland" <tork...@frisurf.no> skrev i melding

> Men jeg skjønner ikke hva den store forskjellen er på om
> Jagland hadde sagt muslimsk eller islamsk fascisme.

Forskjellen er på om han hadde sagt muslimsk fascisme og islam. Jagland
snakker om muslimsk fascisme, ikke islam generelt. Vesentlig forskjell.

> Hva tror du vil skje med FN som organisasjon dersom Jagland
> stiger oppover i FN-systemet da?

Det er heldigvis hypotetisk, men hans retoriske blødmer ville vel raskt ha
sparket igang diverse kriger rundtom i verden. :-)

Geir Hongrø

GLA

On Fri, 30 Apr 2004 13:19:02 +0200, "Geir Hongro"
<geir...@onlinenospam.no> wrote:

>"Torkill Bruland" <tork...@frisurf.no> skrev i melding

>Forskjellen er på om han hadde sagt muslimsk fascisme og islam. Jagland
>snakker om muslimsk fascisme, ikke islam generelt. Vesentlig forskjell.

Og hva består forskjellen i - oh store visdom?

>Det er heldigvis hypotetisk, men hans retoriske blødmer ville vel raskt ha
>sparket igang diverse kriger rundtom i verden. :-)
>
>Geir Hongrø

Jeg forstår dette derhen at du kan se for deg at han blir FNs nye
sjef.

Gla.

Viktige linker:
http://fomi.ytring.dk/Spesial/Myten2.htm
http://www.rights.no/
http://www.norskkultur.net
http://www.radiobergen.org

"I Krigens Hus"
http://www.hovedland.dk

John Hilt

On Fri, 30 Apr 2004 13:19:02 +0200 Geir Hongro
wrote in news:no.samfunn.politikk.diverse

>Forskjellen er på om han hadde sagt muslimsk fascisme og islam. Jagland
>snakker om muslimsk fascisme, ikke islam generelt. Vesentlig forskjell.

Javel, så muslimer oppfører seg som fascister uten å ha hjemmel i
koranen, og islam har ingenting med deres oppførsel å gjøre.

Greit å vite, dustehue.

--
_/_/_/ -=jh=-

Geir Hongro

"GLA" <hamr...@hotmail.com> skrev i melding

> Og hva består forskjellen i - oh store visdom?

At islam er en fredelig og tolerant religion som 1 milliard mennesker
bekjenner seg til, og som har like lite med fascistisk misbruk av islam å
gjøre som drap på abortleger i USA har med kristendom å gjøre.

Geir Hongrø

Geir Hongro

"John Hilt" <n...@c2i.net> skrev i melding

Muslimske fascister er på ingen som helst måte representative for islam.

Geir Hongrø

oddi

"Ø. Michelsen" <dataman...@hotmail.com> skrev i melding

Ja, var på nippet der;)

mvh oddi

Onar Åm

"Geir Hongro" <geir...@onlinenospam.no> wrote in message

> "Torkill Bruland" <tork...@frisurf.no> skrev i melding

> Forskjellen er på om han hadde sagt muslimsk fascisme og islam. Jagland
> snakker om muslimsk fascisme, ikke islam generelt. Vesentlig forskjell.

Det er jo faktisk en GRUNN til at Jagland fremhevet muslimsk fascisme som en
av de store truslene i vår tid. Hadde det vært 2% av muslimene som soknet
til fascisme hadde Jagland neppe gjort noe poeng ut av det. Men når tallet
er 20-30%, DA er saken noe ganske annet.

Onar.

Geir Hongro

"Onar Åm" <on...@netpower.no> skrev i melding

Det er trolig nærmere 2 prosent som er virkeligheten, men de 2 prosentene
har uforholdsmessig stor makt.

Geir Hongrø

Torkill Bruland

http://www.pmw.org.il/new/

--
torkill

John Hilt

On Sat, 1 May 2004 18:41:04 +0200 Geir Hongro
wrote in news:no.samfunn.politikk.diverse

>Det er trolig nærmere 2 prosent som er virkeligheten, men de 2 prosentene
>har uforholdsmessig stor makt.

Hvordan kom du fram til 2 prosent? Tok du tallet rett ut av luften,
som vanlig?

--
_/_/_/ -=jh=-

John Hilt

On Sat, 1 May 2004 19:52:34 +0200 Torkill Bruland
wrote in news:no.samfunn.politikk.diverse

>http://www.pmw.org.il/new/

Sterkt.

--
_/_/_/ -=jh=-

John Hilt

On Sat, 1 May 2004 00:13:39 +0200 Geir Hongro
> [...]

>At islam er en fredelig og tolerant religion som 1 milliard mennesker
>bekjenner seg til, og som har like lite med fascistisk misbruk av islam å

Rait:

- Palestinian Media Watch
http://www.pmw.org.il/new/

- Menneskefiendtlig
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=224522

"Norges fremste ekspert på Islam, Kari Vogt, mener mullah Krekar står
for en menneskefiendtlig ideologi som kan virke tiltrekkende på unge
muslimer."

- Unge muslimer «talibaniseres»
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=222307
_________________________________

Når til og med Kari Vogt kaller islam for "en menneskefiendtlig
ideologi" bør det begynne å lysne for deg også. Eller bekjenner
han seg til donaldismen og ser på Donald Duck som sitt forbilde?

--
_/_/_/ -=jh=-

John Hilt

On Sat, 1 May 2004 00:14:03 +0200 Geir Hongro
wrote in news:no.samfunn.politikk.diverse

>Muslimske fascister er på ingen som helst måte representative for islam.

De representerer jo profeten Muhammed, og 85% av verdens muslimer
er sunni, der målet er å leve nærmest mulig profetens egen livførsel.

Men slik fakta passer jo ikke inn i din lille verden, der alle
konklusjoner er trukket på forhånd basert på antagelser. Eller
"sosialistisk ideologi" som du kaller det for.

--
_/_/_/ -=jh=-

John Hilt

On Sat, 1 May 2004 12:47:00 +0200 Onar Åm
> [...]

>til fascisme hadde Jagland neppe gjort noe poeng ut av det. Men når tallet
>er 20-30%, DA er saken noe ganske annet.

Hvor har du 20 - 30% fra?

http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/04/14/395770.html

På verdensbasis finnes det over 1 milliard muslimer, 85 prosent er
sunnimuslimer, 15 prosent er sjiaer.

Sunni: er avledet av «Sunna», som arabisk for livsførsel, og
signaliserer at sunnienes mål er å leve mest mulig som profeten.
_______________________________________

Noe som ikke ligger langt unna bin Ladens livsførsel.

--
_/_/_/ -=jh=-

Ø. Michelsen

Når Geir Hongrø fastslår uangripelige fakta så er det bare slik basta!!
Sosialister har alltid rett og skal ikke behøve å underbygge påstandene
sine. De er ikke vant til det.

Folk skal bare stemme AP og holde kjeft og overlate til høyt utdannede
byråkrater og samfunnsvitere å drive en politikk som det er uinteressant om
noen liker.

Denne halvfascisitiske definisjonen på politikk er han til stadighet
talsmann for. Å diskutere mot hans dumskap tror jeg er bortkastet tid.

vh
Øyvind Michelsen, Oslo

Brumle Måseegg

"Ø. Michelsen" <dataman...@hotmail.com> skrev i melding

På hvilket grunnlag er det du kaller Hongrøs politikk for HALV-fascistisk?
Det er da ikke noe halvveis med Geir, han står fullt og helt på et politisk
syn, hvir det er den intellektuelle elite som skal bestemme alt for de
uvidene og uopplyste massene, som bare har å følge sine ledere, og å stå
samlet "Risknippet eller solidaritet"

Den viktigstge forskjellen på fascisme og nazisme er troen på at menneskene
kunne inndeles i raser, og den ariske rases påståtte overlegenhet, noe som
jo var direkte uspiselig for italienerne.

Geir Hongro

"John Hilt" <n...@c2i.net> skrev i melding

Kari Vogt mener at Mullah Krekar står for en menneskefientlig ideologi, ikke
at islam er det. Krekar er en ekstremist, og er på ingen som helst måte
representativ for holdningene til 1 milliard muslimer. Aslam Ashan og Khalid
Mahmood er langt mer typiske i så måte.

Geir Hongrø

Geir Hongro

> On Sat, 1 May 2004 00:14:03 +0200 Geir Hongro
> wrote in news:no.samfunn.politikk.diverse

> De representerer jo profeten Muhammed

Grovt rasistisk løgn!

Geir Hongrø

Geir Hongro

Du fortjener FENGSEL for å spre grove rasistiske løgner om kulturen til 1
milliard mennesker!!!!

Ø. Michelsen

Geir Hongro wrote:
> Du fortjener FENGSEL for å spre grove rasistiske løgner om kulturen
> til 1 milliard mennesker!!!!

Ja for i drømmesamfunet ditt skal alle som mener noe annet enn deg og den
tillatte godkjente snevre "sannhet" i fengsel og hva som skjer dem der kan
de bare drømme om. Det bli i alle fall langt fra dagens hotellfengselsvesen
og sosionomodegging med kriminelle!

Måtte dine ideer og ditt parti havne på fyllinga for godt, hvor det hører
rettelig hjemme!
Innsnevret demokrati er i mine øyne fascisme og nazisme!

vh
Øyvind Michelsen, Oslo

Wiggum

> [...]
>de bare drømme om. Det bli i alle fall langt fra dagens hotellfengselsvesen

Nå må du ikke sette likhetstegn mellom GH og AP. GH sine ideer
ligger adskillig nærmere RV.

Thomas Tsigaridas

"Torkill Bruland" <tork...@frisurf.no> wrote in message news:<jaokc.1026$id.1...@news2.e.nsc.no>...

> <snip>

> Michelsen skrev jo det. Muslimsk fascisme.

...og jeg påpekte at Jagland ikke har sagt noenting som helst om islam
generelt, slik noen sikkert ønsker å oppfatte ham.

<cut>

> Hva tror du vil skje med FN som organisasjon dersom Jagland
> stiger oppover i FN-systemet da?

I sin iver etter å fremstå som en brobygger mangler mannen fullstendig
evnen til å si klart ifra på en slik måte at det vekker respekt. En av
FNs store svakheter er nettopp organisasjonens manglende evne til å
sette makt bak sin juridiske autoritet, og en figur som Jagland ville
bidratt til å forsterke dette.

Thomas

Thomas Tsigaridas

"Onar Åm" <on...@netpower.no> wrote in message news:<ycLkc.1229$id.1...@news2.e.nsc.no>...

Og plutselig ble Jagland et sannhetsvitne?? Men det *er* en grunn til
at Jagland fremhevet muslimsk fascisme, og det er Jaglands ambisjoner
om å fremstå som den kloke landsfaderen som tar flokkens redsler på
alvor og veileder den gjennom populistiske trusselbilder. Det er jo
interessant at folk på ytterste høyre plutselig flokker seg rundt
lederen for en organisasjon med det utrolig teite navnet
"sosialistinternasjonalen", bare fordi han sier noe som med litt fri
tolkning kan sies å gi gjenklang i ørene deres. Det sier vel litt om
hvor desperate innvandringskritikerne er etter gode argumenter og
prominente støttespillere.

Thomas

Torkill Bruland

Thomas Tsigaridas wrote:
> "Torkill Bruland" <tork...@frisurf.no> wrote in message

> ...og jeg påpekte at Jagland ikke har sagt noenting som helst om islam
> generelt, slik noen sikkert ønsker å oppfatte ham.

Jeg oppfattet det slik at om Jagland hadde sagt islamsk fascisme og
ikke muslimsk fascisme. så hadde det vært en vesentlig forskjell. For
meg er de to uttrykkene synonyme.
http://humphrys.humanists.net/islamic.fascism.html

--
torkill

Geir Hongro

> Ja for i drømmesamfunet ditt skal alle som mener noe annet enn deg og den
> tillatte godkjente snevre "sannhet" i fengsel og hva som skjer dem der kan
> de bare drømme om.

Folk som sprer hat mot svake grupper fortjener fengsel.

John Hilt

On Tue, 4 May 2004 04:03:11 +0200 Geir Hongro
wrote in news:no.samfunn.politikk.diverse

>Folk som sprer hat mot svake grupper fortjener fengsel.

You don't say, dictatore Benito il Bongro:

Avsender:Geir Hongro (geir...@onlinenospam.no)
TemaRe: ..Terroraksjoner i Norge...
Nyhetsgrupper:no.samfunn.politikk.diverse
Dato:2003-05-25 03:44:38 PST

"Bjarte Boe" <Bjart...@sca.bbbs.no> wrote in message

> Historieløs dust igjen! Jeg har bodd i USA og vet bedre enn deg!

Folk som har bodd i USA er farlige innen alt som har med politikk å
gjøre. Det er viktig å hate USA og alt USA står for hvis man skal kunne
ta riktige politiske beslutninger.

Geir Hongrø
_________________________________

--
_/_/_/ -=jh=-

Sigvald

John Hilt <n...@c2i.net> wrote in message news:
<4r29905lsc2hhjhp3...@4ax.com>...

> [...]

> fiendtlig ideologi" bør det begynne å lysne for deg også.

> Eller bekjenner han seg til donaldismen og ser på Donald

Vennligst ikke misbruk donaldisme-begrepet på denne måten. Ekte
donaldister som Olaf Solstrand og meg selv, ser ikke på figuren Donald
Duck som et forbile. Derimot anser vi Carl Barks, Don Rosa, m.fl. som
forbilledlige skapere av Donald Duck-serier, og Floyd Gottfredsom,
Paul Murry, m.fl. som forbilledlige skapere av Mikke Mus-serier.

Sigvald

arc@na

sigv...@yahoo.no (Sigvald) wrote in

> Vennligst ikke misbruk donaldisme-begrepet på denne måten. Ekte
> donaldister som Olaf Solstrand og meg selv, ser ikke på figuren Donald

Hvorfor er jeres website taget ned?

--
Vegetarians eat vegetables. Beware of humanitarians!
Med venlig hilsen

Geir Hongro

"Wiggum" <wigg...@hotmail.com> skrev i melding

Jeg vil gjennomføre mine idéer gjennom demokratiske flertallsvedtak. RV vil
gjennomføre dem gjennom vold og diktatur.

Geir Hongrø

John Hilt

On Thu, 6 May 2004 12:35:16 +0200 Geir Hongro
wrote in news:no.samfunn.politikk.diverse

>Jeg vil gjennomføre mine idéer gjennom demokratiske flertallsvedtak. RV vil
>gjennomføre dem gjennom vold og diktatur.

Nei. Du vil gjennomføre dine idéer gjennom å lede folket som kveg
til å stemme rødt med desinformasjon, i et pro forma "demokrati"
som har 20 års grunnskole/indoktrinering.

Dessuten vil du fengsle dine meningsmotstandere og la broilere uten
kontakt med virkeligheten styre et folk du ser på som uten forstand ned
i minste detalj.

--
_/_/_/ -=jh=-

John Hilt

On Sun, 2 May 2004 23:04:26 +0200 Geir Hongro
wrote in news:no.samfunn.politikk.diverse

>Kari Vogt mener at Mullah Krekar står for en menneskefientlig ideologi, ikke
>at islam er det.

Dersom mullah Krekar ikke står for islam i sin opprinnelige form slik
profeten mente at denne religionen skulle være, hva er det da han
står for? Sin egen private religion som han nettopp har startet?

>Krekar er en ekstremist, og er på ingen som helst måte
>representativ for holdningene til 1 milliard muslimer.

85% av verdens muslimer er sunni, som betyr at de i tillegg til å
underkaste seg islam er forpliktet til å leve mest mulig likt profeten
Muhammed. Holdninger og ønsker om alternativer må de da bare
holde for seg selv.

--
_/_/_/ -=jh=-

John Hilt

On Sun, 2 May 2004 23:04:51 +0200 Geir Hongro
wrote in news:no.samfunn.politikk.diverse

>Grovt rasistisk løgn!

Javel, fortell oss sannheten da, o store guru.

[...]

John Hilt

On Sun, 2 May 2004 23:06:03 +0200 Geir Hongro
wrote in news:no.samfunn.politikk.diverse

>Du fortjener FENGSEL for å spre grove rasistiske løgner om kulturen til 1
>milliard mennesker!!!!

Da må du i tilfelle også fengsle mullah Krekar og redaksjonen
i landets største aviser:

Mullah Krekar: - Osama bin Laden er en god mann
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article703507.ece

"Osama bin Laden er en god mann. Han er juvelen i islams krone.
Han har viet hele sitt liv og alle sine penger til Allahs lære."

Det samfunnet Krekar ønsker seg, er basert på sharia.

Han legger ikke skjul på at hans ideal ikke er en demokratisk stat. Den
islamske staten han ønsker seg, er "styrt av en kalif som er vel
bevandret i religiøse og politiske spørsmål. [...]"

Han anerkjenner ingen av dagens muslimske land som islamske stater.
Men Afghanistan under Taliban var nær: "Selv vil jeg kalle den staten
Taliban opprettet et islamsk fyrstedømme", sier Krekar til Babylon.

_/_/_/ -=jh=-

Glenn Murray

Alle verdens muslimer fremholder profetens livsførsel som forbilledlig,
om enn ikke dupliserbar i alle deler.
I så måte er skismaet mellom sunni og shia først og fremst hvordan
overleveringen av denne kunnskapen skal skje.
Shiaene er dynastiske, de satser på patrialkalsk suksesjon, mens
sunniene med sine fire skoler hanafi, maliki, shafi og hanbali går lengre
(og i varierende grad) i å akseptere konsensus blant trosbrødre
som læremessig fundament.

Uten at jeg noen gang har gjort noen meningsmåling på dette, vil jeg
tro at om vi deler islam inn mht. spiselighet for nordmenn, så vil
sunni av hanafi skolen komme ut som mest spiselige og sunnier av
hanbali skolen som den minst spiselige. Shiaene vil havne mellom
disse ytterpunktene. Fløyene her på njus kan da dvele ved at
Mullah Krekar burde være i kategorien nordmenn har sansen for.
- burde.

Geir Hongro

> [...]
>
> Dersom mullah Krekar ikke står for islam i sin opprinnelige form slik
> profeten mente at denne religionen skulle være, hva er det da han

Hva "profeten" mente at islam skulle være er det umulig å vite idag.
"Profeten" er nemlig død, og som alle andre skrifter som noenlunde er
skrevet så kan hans etterlate skrifter tolkes i alle mulige retninger.

Geir Hongrø

Geir Hongro

> [...]
>
> "Osama bin Laden er en god mann. Han er juvelen i islams krone.
> Han har viet hele sitt liv og alle sine penger til Allahs lære."

Jeg forholder meg til hva Krekar sier i intervjuer med vestlige medier,
fortrinnsvis norske, ikke hva han påstås å ha sagt på arabisk en eller annen
gang i fortiden.

Geir Hongrø

John Hilt

On Fri, 14 May 2004 15:14:29 +0200 Geir Hongro
> [...]

>"Profeten" er nemlig død, og som alle andre skrifter som noenlunde er
>skrevet så kan hans etterlate skrifter tolkes i alle mulige retninger.

Javel, hvordan tolker du de skriftstedene i koranen som det vises
til her? At de ikke finnes?

http://www.radiobergen.org/terrorism/islam.html

--
_/_/_/ -=jh=-

Message has been deleted

Geir Hongro

> On Fri, 14 May 2004 15:14:29 +0200 Geir Hongro
> wrote in news:no.samfunn.politikk.diverse

> Javel, hvordan tolker du de skriftstedene i koranen som det vises
> til her?

Radio Bergen er en rasistradio, og jeg nekter å forholde meg til noe som
helst som er gjengitt av rasister.

Geir Hongrø

Øyvind Michelsen

Og Arbeiderpartiet er et rasistparti og jeg nekter å forholde meg til noe av
det AP sier!

vh
Øyvind

John Hilt

On Fri, 14 May 2004 21:14:15 +0200 Geir Hongro
wrote in news:no.samfunn.politikk.diverse

>Radio Bergen er en rasistradio, og jeg nekter å forholde meg til noe som
>helst som er gjengitt av rasister.

Javel, kan du da slå opp disse skriftstedene i koranen hos noen
av dine muslimske venner?

Koranen 2.187: Drep dem hvor dere påtreffer dem, ...

Koranen 9.5: "Men, når de fredlyste måneder er til ende, så drep
avgudsdyrkerne hvor dere finner dem, ...

Koranen 8.12, Shakir: "When your Lord revealed to the angels: I am with
you, therefore make firm those who believe. I will cast terror into the
hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and
strike off every fingertip of them."

--
_/_/_/ -=jh=-

Odd Erling N. Eriksen

> Jeg forholder meg til hva Krekar sier i intervjuer med vestlige medier,
> fortrinnsvis norske, ikke hva han påstås å ha sagt på arabisk en eller
annen
> gang i fortiden.

-Så, en arabisk kilde er mindre verdifull enn en vestlig, helst norsk? Ditt
motbydelige, stinkende ekle lille nazistsvin!!!
--
73 de LB1LF

-Odd Erling, ARK

This message transmitted on 100% recycled electrons.

Geir Hongro

"John Hilt" <n...@c2i.net> skrev i melding

Jeg visste ikke at Koranen var skrevet på norsk eller engelsk?

Geir Hongrø