Utedyrking i Norge

1 view

zenodot

Det er sommer og fristende å slenge ut noen frø.
Noen som har erfaringer med utedyrking i Norge?
Ikkeno er bedre en sjøldyrka gress!
(Vel, det må i såfall være sex :-)

--
mvh et cetera

"Opinions are like assholes, everybody has one."
(Harry Callahan, aka 'Dirty Harry')

nilspetter.haaland

Det er bra du vil dyrke ditt eget og ikke støtte organisert krimminalitet,
men jeg må desverre fortelle deg at det begynner og bli lit sent og slenge
ut noen frø nå. men du må jo bare gjøre et forsøk. hiv dem i jorda på en
usjenert og solrik plass. Litt vann må de ha. Lykke til hilsen gartneren
Truls...
"zenodot" <zenod...@hotmail.com> skrev i melding

zenodot

In article <447bef1f$1...@news.broadpark.no>,
"nilspetter.haaland" <nilspette...@losmail.no> wrote:

> Det er bra du vil dyrke ditt eget og ikke støtte organisert krimminalitet,

Ja, det følger ikke noe positivt med gangstere, et probblem som følger
kriminaliseringa. Alt for mye hasj og alt for lite marihuana i Norge.
Dyrking og distribusjon av gress burde blitt legalisert, det hadde
utkonkurert imortert hasj på kort tid; en ny nisje for norske bønder og
freaks med grønne fingre :-/

> [...]
> ut noen frø nå. men du må jo bare gjøre et forsøk. hiv dem i jorda på en
> usjenert og solrik plass. Litt vann må de ha. Lykke til hilsen gartneren

Jo, toget har nok gått for utedyrking i år. Er i tvil om det kan bli noe
bra resultat uansett så langt nord, har ikke hørt om noen _veldig_
vellykka prosjekter. Så lenge det finnes lamper er det håp.

nilspetter.haaland

> [...]
> er opparbeidet etter flere års dyrking, så du trenger ikke lamper bare få

Duke

Tro Håp &
Chærlighet

"nilspetter.haaland" <nilspette...@losmail.no> skrev i melding