Min mening, om profetiene i Hopi indianerne og andre

Carlos Godoy

*//* Selv om jeg ikke er en ekspert eller noe likt, basert på (den lille
som jeg vet om) profetiene i Hopi indianere og andre (for eksempel
argentinske kunstneren og clairvoyant Benjamin Solari Parravicini, og
Bibelen), jeg tror slutten av verden betyr slutten av ego (eller
individuelle bevissthet), en telepatisk samtrafikktilknytning av
menneskeheten, for å bygge en kollektiv bevissthet. Og jeg tror at det
ville skje i løpet av tjue år fra 2012, det vil si mellom 2013 og 2032.
Som Jesus sa, ikke engang englene vet dag og tid, vet bare Faderen.
Dette skulle tilsi at det skulle være noen hemmeligheter eller personvern.
Ting som forbrytelser, bakhold, overraskende angrep, utroskap, svik,
spionasje, svindel, etcetera, vil ikke lenger være mulig. Dette kan være
en himmel eller et helvete avhengig av nivået av toleranse. Det vi kjenner
som Free Will (det vil si evnen til å velge å gjøre ondt bevisst), kan
komme til en slutt eller bli sterkt begrenset, endrer seg dramatisk. Jeg
vet ikke om alle av oss vil ha en kollektiv sinn, som bier eller maur, og
hvordan ville det være. Jeg tror de egoer (eller personligheter) som
harmonerer med den kollektive sinn kan forbli inkarnert, og reinkarnerte.
De som er åndelig overlegen kan gå til et høyere plan. Og de forkastet, på
grunn av å være åndelig underlegen, ville gå til noen form for helvete
eller Gehenna. Og disse tre forskjellige destinasjoner er bare illusjoner
skapt av sinnet, individuelt eller kollektivt.
Slike telepatisk samtrafikktilknytning kan være elektromagnetisk i
naturen, som følge av den innkommende av solsystemet i et felt eller
spesielt område i rotasjon sin rundt sentrum av Melkeveien, en slags
galaktisk sommeren, fører til Age of Aquarius, en ny Gylden alder eller gå
tilbake til Eden. Men alt dette er ren spekulasjon av meg, som resten av
dette innlegget, men i favør av ideen om at vi alle er elektromagnetisk
sammen med alt annet, anbefaler jeg dokumentaren Lynet av Gudene - Den
Elektriske Univers, http://www.
disclose.tv/action/viewvideo/104969/Thunderbolts_of_Gods__The_Electric_Universe_FULL
/ eller
http://www.disclose.tv/action/viewvideo/13988/Thunderbolts_of_the_Gods/,
basert på arbeidet til David Talbott og Wallace Thornhill, "Electric
Universe: Thunderbolts av guder "eller
http://www.bibliotecapleyades.net/electric_universe/esp_electricuniverse16.htm.
Angivelig, Hopi indianerne sier at verden allerede er opprettet fire
ganger, og ødelagt tre ganger, at vi lever i den fjerde verden, og i ferd
med å flytte til den femte. Jeg tror de sier at menneskeheten vil gå til
den fjerde dimensjonen. For meg betyr dette en større
samtrafikktilknytning. Vitenskap gjenkjenner elleve dimensjoner. Vi lever
i den tredje dimensjonen, fordi vi oppfatter verden i tre dimensjoner:
høyde, bredde og tykkelse (eller dybde). Jo høyere dimensjon, desto lavere
er mengden av regler som definerer, skille og separering ting fra
hverandre, og dermed alt er mer tilkoblet, og det er mindre lidelse.
Alt hva eksisterer gjør det under visse forhold, nødvendig, men ikke
tilstrekkelig, og i henhold til visse regler. Av regler mener jeg alle av
dem, fra tyngdeloven opp til den bibelske bud og straffeloven. Buddhismen
sier at årsaken til lidelsen er den ønske. Bevisstheten lever i det 11.
dimensjon, i det som den tibetanske Boken om Døde samtaler Buddha
Amitabha. Dette er det nøytrale punktet der sjelen, ifølge boken, passerer
to ganger i sin reise rundt for død og gjenfødelse. Det punktet er hva
David Icke kaller Enhet (dvs. foreningen av de uendelige parallelle
universer, de uendelige mulighetene for kvantefysikken, den totale summen
av all energi), i sin bok "Jeg er meg, jeg er fri" (1996), eller sin
remake "Uendelig Kjærlighet er den eneste sannhet, alt annet er illusjon"
(2005).
Et ønske, tror jeg, tiltrekker bevissthet til en lavere dimensjon, til en
illusjon, der finnes det regler som definerer, skiller og skilles ønsket
ting fra alt annet, men disse reglene også skille det fra det begjærlige
bevissthet, og at separasjon forårsaker lidelse.
Tittelen på den andre av Icke bøker som jeg nevnte er svært avslørende.
Alt hva har en form, er farge, størrelse, grenser, start, end, navn,
etcetera, en illusjon fordi det som finnes for en stund og deretter
forsvinner, tilbake til hva David Bohm kalt Implicate Order (se boken "Den
Holografiske Universet "av Michael Talbot, og boken "Den Guddommelige
Matrix "av Gregg Braden). Den eneste sanne, uendelig og evig ting er
ickenske (Icke er) Enhet. Og bevissthet er utsatt for to motstridende
krefter: en sentripetal, til union, lykke, kjærlighet og sannhet, og en
sentrifugal, til divisjon, separasjon, frykt (og dets derivater: hat,
grådighet, misunnelse, etcetera), illusjon og løgn.
Vi er tiltrukket av former og farger, så vi velger en illusjon, som er mer
morsomt og spennende, og så, bevisst eller ubevisst vi genererer alle
slags problemer som kriger, kriminalitet, krise, sult, forurensning,
etcetera. Illusjonen er som en fornøyelsespark for sjelen. Vi går til krig
med reell frykt for å dø, men vi betaler for å bli skremt av en thriller
eller en skrekkfilm, eller en mekaniker spillet som rollercoaster eller
spøkelse tog, fordi vi nyte spenningen (følelser) fordi det er ikke en
reell frykt: vi vet at det er en illusjon, og at vi er trygge og sikre.
Tilsvarende, vår udødelige sjel har ingen reell frykt for å dø i en krig
fordi den vet at det er bare et spill, og at døden (av kroppen) er ikke
slutten. Kriger, forbrytelser og andre onder er kun tomten som tillater
oss å opptre vår rolle som helter, skurker og ofre, for moro og læring av
sjelen, eller ånd, eller sjel, eller bevissthet, eller ubevisst, eller hva
du vil kalle det. Som når en forteller forteller en god historie å
underholde et publikum, illusjonen interesserer oss, det gjør vår fantasi
fly høyt, og det fanger oss som et spindelvev fanger en flue. Illusjonen
fanger vår oppmerksomhet, det engasjerer oss, det inspirerer oss den ønske
til å engasjere seg, å delta, å påvirke flyten og utfallet av de
fortellende hendelsene.
There is a small elite of enlightened ones who run the show and they get
power and money as a reward. They deliberately create problems mentioned
above, these what the vast majority of humanity wishes unconsciously. Put
another way, the relationships between leaders and their people's
sado-masochistic. I understand how it sounds: Yes, these leaders
deliberately sending millions of young people to blow themselves up in a
holy war, but they do not do it because of his cruelty, they are just
pranksters, very funny clowns. It's just a game, just fun. Life is a party
and masochists are "duck of the wedding." At a higher level of
consciousness, the sadists love them enough to give them that these
masochistic desire: the chance to play their roles for fun and learning.
Disse elitene holder oss i illusjonen ved å manipulere vår oppfatning av
virkeligheten, igjennom "vitenskap", religion, "filosofi", "utdanning"
(indoktrinering), og media. De selger oss illusjonen som en perfekt system
av tro, solid, sømløs, feilfri, "logisk", "rasjonell", slik at enhver
utfordring til alle deler av historien (Atlantis, UFOer, engler,
spøkelser, reinkarnasjon) er ansett som et angrep til hele systemet, og de
reagerer deretter, ved å appellere til alle tilgjengelige
"universitetsgrad" eller "autoritet".
Vi blir villedet hele tiden. Vi er manipulert for å avvike oss selv (så
unna som mulig) fra alt mer eller mindre sant (fordi en sannhet fører til
en dypere sannhet ved sentripetal banen, og vice versa, en løgn fører til
en lenger ligge ved sentrifugal bane) . Og dermed kontrollerer de hva vi
tror, vår tro og beslutninger, politikk, historie og hendelser i verden.
Men utover dem, vi er (det store flertallet av mennesker) som tillater oss
å bli trukket inn i deres løgner, fordi, ubevisst eller ikke, vi velger en
illusjon. Vi er ikke uskyldig. Vi selv dreper profetene som forteller oss
sannheten, fordi de forteller oss slutten av filmen, ødelegge de vår
illusjon (og eliten virksomhet).
Det som bekymrer meg litt er at jeg tror at før vi kommer til det skrittet
inn i den fjerde dimensjonen, eller telepatisk samtrafikktilknytning, vil
det være en blodig kamp for å definere hva som kjennetegner den kollektive
illusjon. Det kan være en gruppe fanatikere fast bestemt på å tvinge
oppfyllelsen av apokalyptiske profetier.
Jeg tror at det er sannsynlig at de planlegger ting som mordet på USAs
president, et kupp i landet, etterfulgt av en borgerkrig der, en tredje
verdenskrig, forferdelig hungersnød og epidemier, etterfulgt av en
verdensregjering i 2020 og implantasjon av mikrobrikker (det "dyrets
merke") i hele befolkningen for å ta kontroll over dette dimensjonale
skift. Selv en asteroide kan falle i midten av verden regjeringens
regjeringstid (2023), forårsaker massive geologiske katastrofer, skiftende
jordas akse og forårsaker endringen av utseendet på himmelen og
konstellasjoner.
Dette kan tolkes som slutten av tid, fordi for tusenvis av år posisjonen
til stjerner og planeter har vært referanse for å finne historiske
øyeblikk. Asteroidenedslag kan forstyrre strømmen av smeltet metall i
midten av jorden som genererer magnetfeltet som beskytter oss fra
partikler og stråling fra solen og det ytre rom. Det kan være en
reversering av polaritet, hvis jordas magnetfelt styrke reduseres til null
og deretter øker, men med omvendt polaritet. Det kan også bety slutten på
tiden, hvis den informasjonen som er lagret i jordens magnetfelt er
slettet, sier, informasjon ut som sinnene til avdøde mennesker og minnet
om alle ting ødelagt på jorden (ting som i sin tur også inneholder minner
av hendelser registrert i deres magnetiske felt, og til og med jordens
overflate, i tilfelle av geologiske katastrofer).
La meg forklare meg selv: Ifølge dagens fysikk, rundt et sort hull er det
en imaginær grense kalt "Hendelseshorisont", slik at uansett hva som
krysser den, i sin tilnærming til det svarte hullet, ikke kan flykte fra
dens gravitasjonskraft, ikke engang til lysets hastighet, faller
ubønnhørlig og blir ugjenkallelig ødelagt.
Imidlertid, vil all informasjon om hvordan dette ødelegges tingen ble
bygget opp, er lagret på det magnetiske felt rundt den svarte hull. Bare
den "lokalisert", eller "partikkel", versjon av denne greia er ødelagt,
men ikke den versjonen "ikke lokalisert", eller "bølge", som er fordelt
over hele universet, holografisk. På slutten av dagen, en ting er bare en
idé materialisert. Alt i universet er laget av bare to ting: energi og
informasjon. Informasjonen bestemmer hvor energien manifesterer, enten som
foton, elektron, lyd, etcetera. Jeg tror en idé er informasjon og følelser
er dens energi. Dermed er politisk makt, hva som gjør ting skje (mange
ting), er basert på ideologi (en idé, som en bane i et kart), og følelser
(den energien som får oss til å spaserer banen).
Og hvis universet er holografisk i naturen, slik at hver del er en mindre
versjon av det hele, så jordas magnetfelt kan inneholde informasjon om
ødelagte ting, som i det sorte hullet, og ut som i vårt eget magnetfelt,
eller aura.
Endetiden kan også bety at, som vi flytter til den fjerde dimensjonen, vil
vi oppfatter tiden annerledes, mer integrert i de tre romlige dimensjoner,
at vi vil være i stand til å oppfatte kjapt, telepatisk, hva oppfattes av
noe annet menneske ,plasseres hvor som helst i plass, og kanskje i tid, så
snart tankene hos avdøde mennesker er innlemmet i den kollektive
bevissthet, fra den nyeste til den eldste (Slik skal de siste bli de
første, og de ​​første de siste, ifølge Matteus 20,16). Mens slutten av
verden kunne bety slutten på en ide eller konsept av verden, akkurat som
oppdagelsen av Amerika i 1492 var slutten på den middelalderske verden.
Men det betyr ikke at det ikke kan være en innhøsting av sjeler, slutten
av det jordiske livet til millioner av mennesker, hvis det er planlagt
utryddelse av to tredjedeler av verdens befolkning.
Dette er bare mitt forsøk på å gi noen mening for noen profetier.
Oversatt av Google.