Re: c 1201 cx problemer (Canal Digital TV dekoder)

Lars-Erik Østerud

aasev...@gmail.com skrev:

> Hei, er det noen som har opplevd at dekoderen c 1201 cx plutselig
> slutter å virke. Det er i hvertfall ikke problemer med kortet, da det
> er testet i en annen dekoder fra Canal Digital.

Mine foreldre opplever det stadig. Den første døde helt og måtte
byttes, den de har nå får plutselig "ingen adgang" på alle kanaler, og
så må man "hard resette" den (trekke ut strømmen og holde inne "på"
knappen mens man setter i strømmen) for å komme igang igjen (og da
mister man ALLE innstillnger og alt må søkes opp på nytt). Herk :-(
--
Lars-Erik Østerud : http://www.osterud.name