"Healer".

1 view

Terje Henriksen

"Jeg er en healer, "hørte" jeg et rompetroll si. Rompetroll er ikke
healere, de er voldtektsforbrytere. Den eneste de "healer", er eventuelt
seg selv, ved å stjele ånder som de belaster sine plager med, og som de
snylter på.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

Den 20.12.2015 12.14, skrev Terje Henriksen:
> [...]
> healere, de er voldtektsforbrytere. Den eneste de "healer", er eventuelt
> seg selv, ved å stjele ånder som de "healer" sine plager med, og som de

Endret noe som tydeligvis var feil. Må visst lese litt mer korrektur.

--
Terje Henriksen
Kirkenes