S: Ibanez J-Custom el-gitar

smikkel

Hei!

Jeg skal selge en Ibanez J-Custom el-gitar. Dette en gitar av høy
"J-custom" standard, og er i tillegg en svært sjelden modell (bare en
i Norge). Jeg har hatt flere Ibanez-gitarer før (inkl. to av Steve
Vai's toppmodeller), og denne gitaren er klart bedre, spesielt når det
gjelder lyd. Gitaren har floyd-rose vib-system, 24 bånd, to humbuckere
(som begge kan splittes til single coil), og er veldig lettspilt.
Mekanikk og finish er i topp stand.
Selges for 11000kr (ny pris 23500kr).

PS: Skal også selge en Digitech SGS-2112 rack-effect modul
m/pedalbrett (inkl. volumpedal). Ved siden av digitale effekter som
reverb, pitchshifter, chorus etc., har den også analog wah-wah effekt
og rørdistortion/overdrive. Selges for 2000kr (ny 10000kr).

Du kan nå meg på tlf. 92658448. Jeg bor i Bergen sentrum.