KDE 1.1 og systemlyder

Steinar Johansen

Har drevet og lett etter andre meldinger i diverse fora etter noen andre som har
hatt samme problem med systemlyder i KDE.

Alt av multimedia virker som den skal men jeg får ingen lyder i KDE.
Når jeg starter Gnome får jeg lyder uten problem.

Egentlig har jeg ikke mye annet og tilby av configfiler eller annet, men er det noe jeg
har glemt og sette.
(jeg har gått i i kontrolsenter og satt systemlyder)
Test av systemlyder som ligger i /opt/kde/share/sounds resulterer i ingen lyd.
åpner jeg ei mappe på samme område og klikker på en av vaw filene åpner mulimedia
spilleren og lyden spilles.

Nå er ikke Lyd i systemet så svært viktig, men det skal nå engang virke da så vidt jeg
vet.

Steinar Johansen