Gnome vs. KDE

Fartein Torvik

Hva er forskjellen på Gnome og KDE. Er det det samme hvilken jeg legger
inn?
Hvis jeg bytter mellom dem, følger da brukerinstillingene (som ikoner
til programmer) med?

--
- Fartein Torvik
- E-mail: hato...@rl.telia.no

Kjetil Ødegaard

* Fartein Torvik

| Hva er forskjellen på Gnome og KDE. Er det det samme hvilken jeg legger
| inn?

Dette er smak og behag. Selv synes jeg det virker som KDE har kommet
lenger og er mer fullstendig, men samtidig er de litt `egne' på en del
områder.

| Hvis jeg bytter mellom dem, følger da brukerinstillingene (som ikoner
| til programmer) med?

Nei. KDE og Gnome har begge sine egne konfigurasjonsfiler (dessuten
har de vel også sine egne, fine ikoner, ofte).

Obs: followup-to.

--
Gravity brings me down.