netscape/java - problem

Martin Wegger Jentoft

Når jeg prøver å starte java-applets i netscapen (ver. 4.61) kræsjer
netscapen og terminerer med feilmeldingen: "bus error".

Noen som har en anelse om hva dette kan være?

Martin

Preben Randhol

Nei, men spør heler på nyhetsgruppa:

no.it.os.unix.linux.diverse

--
Preben Randhol oO "Don't think about domination, think
[ran...@pvv.org] .` ; about freedom, it doesn't dominate."

Stein Pettersen

Martin Wegger Jentoft <mw...@hotmail.com> wrote in message

> Når jeg prøver å starte java-applets i netscapen (ver. 4.61) kræsjer
> netscapen og terminerer med feilmeldingen: "bus error".
>
> Noen som har en anelse om hva dette kan være?
>

> Martin

chkfontpath --add /usr/X11R6/lib/X11/fonts/75dpi

Stein