cluster

1 view

Tom André Hansen

Noen som vet om noen bøker angående cluster, da spesielt beowulf?

Tom André

Ketil Z Malde

"Tom André Hansen" <ole.jako...@hjemme.osl.no> writes:

> Noen som vet om noen bøker angående cluster, da spesielt beowulf?

Greg Pfister: In search of clusters

er visstnok (jeg har ikke fått den ennå) den definitive introen på
området. Beowulf finner du vel dokumentasjon på og om på nettet, jeg
vet ikke om noen god bok.

-kzm
--
If I haven't seen further, it is by standing in the footprints of giants

Vetle Roeim

to Tom André Hansen
On Tue, 10 Aug 1999, Tom André Hansen wrote:

> Noen som vet om noen bøker angående cluster, da spesielt beowulf?

Neste gang du leter etter en bok; søk etter emnet på amazon.co.uk e.l.

"How to build a Beowulf"
Thomas L. Sterling, John Salmon, Donald J. Becker
ISBN: 026269218X

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/026269218X/o/qid=934359325/sr=2-1/026-2608889-8996853

vr
--
f u cn rd ths u r prbly a gk

Tom André Hansen

Vetle Roeim skrev i meldingen ...

>Neste gang du leter etter en bok; søk etter emnet på amazon.co.uk e.l.

Jeg leter egentlig etter noe som kan kjøpes hos en norsk bokhandler.

Tom André

Vetle Roeim

Hos Akademika kan du bestille alt, men vær forberedt på
lang ventetid. Å bestille fra amazon.co.uk er mye raskere.

Memnoch

On Wed, 11 Aug 1999 08:22:15 GMT, "Tom André Hansen"
<ole.jako...@hjemme.osl.no> wrote:

>Vetle Roeim skrev i meldingen ...

>Jeg leter egentlig etter noe som kan kjøpes hos en norsk bokhandler.

Denne KAN kjøpes hos en vanlig norsk bokhandler.
Oppgi ISBN nummeret.

"How to build a Beowulf"
Thomas L. Sterling, John Salmon, Donald J. Becker
ISBN: 026269218X

Memmie

Email: mem...@spork.tzo.org

Badgers? We don't need no Steenkin' Badgers!
_-/\-__-/\-__-/\-__-/\-__-/\-__-/\-__-/\-__-/\-__-/\-_
Memmy signing off... ;)
"Power to the Sporks, Stick it to the Man!"
_-/\-__-/\-__-/\-__-/\-__-/\-__-/\-__-/\-__-/\-__-/\-_

Jarle Thorsen

"Tom André Hansen" wrote:

> Vetle Roeim skrev i meldingen ...

> Jeg leter egentlig etter noe som kan kjøpes hos en norsk bokhandler.

Er jo bare å gå i nærmeste bokhandel og gi dem ISBN på boka så skaffer
de den til deg rimelig kjapt....
--
Jarle Thorsen

Petter Gustad

Ketil Z Malde <ke...@ii.uib.no> writes:

> Greg Pfister: In search of clusters
>
> er visstnok (jeg har ikke fått den ennå) den definitive introen på
> området. Beowulf finner du vel dokumentasjon på og om på nettet, jeg
> vet ikke om noen god bok.

Jeg leste boken for ca. 3 år siden, men Linux var ikke nevt (er det
kommet noen nyere utgaver av boken?). Men det er en bra (og lettere
humoristisk) bok. Boken hans startet som et internt notat hos IBM som
stadig flere ville ha kopi av...

Du kan også lese om WolfKit fra Dolphin/Scali på

http://www.dolphinics.no

Petter
Petter Gustad 8'h2B | (~8'h2B) - Hamlet http://home.sol.no/~pegu
#include <stdio.h>/* compile/run this program to get my email address */
int main(void) {printf ("pegu\100computer\056org\nmy opinions only\n");}

Ketil Z Malde

Petter Gustad <dev....@dev.null.org> writes:

> Jeg leste boken for ca. 3 år siden, men Linux var ikke nevt

"Området" som i cluster generelt, ikke Linux spesifikt. GP er
forøvrig aktiv bruker av comp.arch.

Steinar Haug

[Ketil Z Malde]

| "Området" som i cluster generelt, ikke Linux spesifikt. GP er
| forøvrig aktiv bruker av comp.arch.

"In search of clusters" anbefales på det varmeste. Og de som har lest
den for 3 år siden, har ikke fått med seg Second Edition, som kom ut i
1998. Prentice-Hall, ISBN 0-13-899709-8.

PS: Linux er nevnt i 2. utgaven :-)

Steinar Haug, Nethelp consulting, sth...@nethelp.no