Akutt FS-problem

Thor Henrik With

Hei!

Vi har et lite problem med filsystemer:
Hvordan kan man få vite hvilke filsystemer mer enn EXT2 og msdos smo
støttes av kernelen i øyeblikket. Vi får f.eks ikke støtte til umsdos og
ISO9660. Er jeg virkelig er nødt å kompilere kernelen igjen? PS: min
kernel er uforandret fra installasjonen - kernel 2.0.36. Jeg HAR source
til 2.2.4, og kommer nok snart til å kompilere uansett.
--

Thor Henrik With studentprest NKSS a: 73937276
Prestegårdsveien 1 thor...@online.no p: 73940845

Thor Henrik With

DET ER FIKSA!!!!

Vegard Engen

#1: Sjekk quotingen din. Slik quoting som dette du nettopp gjorde, gjør det
svært vanskelig å quote riktig etterpå...

#2: Når du finner svaret selv, og poster en "det er fiksa"-post, kan du ikke
da ta med svaret sånn at eventuelle andre som lurer på det samme faktisk
kan finne ut av det?

cat /proc/filesystems

Men: Det er jo mulig at kerneld (i 2.0.36) gjør at andre filsystemer også kan
brukes uten videre vha dynamisk lasting av moduler.

- Vegard