Gull og grønne skoger

Einar Lygre

"Gull og grønne skoger" er tittelen på ei bok skriven av Kåre
Gulbrandsen og utgjeve på J.W.Eides forlag ca 1956. Boka er ein
sjølbiografi om hans fantastiske liv som eventyrar, men som alle
sjølbiografiar sluttar denne også mens forfattaren ennå er frisk og
oppegåande. Eg skulle gjerne visst meir om livet hans etter boka var
skriven, men nettet synest å vere heilt taust om mannen. Eg finn han
ikkje nemnd anna enn som ein god kamerat under Korea-krigen. Så vidt eg
hugsa var boka mykje omtalt då ho kom ut, derfor er det rart at eg ikkje
greier å finne noko om denne spesielle mannen.
Er det nokon der ute som kan vise til meir info om Kåre Guldbrandsen?

mvh
Einar

ole.hed...@gmail.com

Veit at han holdt til 200 meter fra hytta vår i lange perioder. Den heter «Ulvehiet» og ligger rimelig øde til ikke langt fra Trysilelva men i Rendalen kommune.