"BØKER SOM IKKE FINNS"

Barkle...@europe.com

to Barkle...@europe.com
Endelig finnes et forum for nye eller ukjente forfattere. De fleste
som skriver uten nær kontakt med forlagene, eller er refunderte, kan
nå likevel nå ut til en stor leserskare.
25 norske forfattere har, sammen med Moss Bibliotek, startet
prosjektet "BØKER SOM IKKE FINNS"

Biblioteket har stilt sitt fineste rom, glasskarnappet" til rådighet.
Her har forfatterne hittil stilt ut 65 rå-manus.
Her finnes alt fra manne- dame- ungdoms- og barneromaner, biografier,
krim, dikt, revytekster og noveller.
Tekstene er i alle mulige fasonger, håndskrevne løsblad,
hjemmeprintede, stiftede sider, permsatte
eller limfreste bøker. Felles for alle er, at de ikke finnes, hverken
i bokhandelen, i bokklubbene eller i bibliotekene, forruten i Moss.

Et vellykket litterært stunt som ingen i hele bokverden har prøvd før.
Et funn for den alternativ interesserte leser, og et eldorado for
ukjente forfattere. Her kan de presentere seg selv og sine verk. Et
felleskap av likesinnede,
og man ønsker flere forfattere og manus velkommen. Det er helt gratis!

Reis til Moss eller besøk: www.boker-som-ikke-finns.info
Er du forfatter eller bare nysgjerrig, skriv til:
Barkle...@europe.com

Hilsen
William Paul Barkley
forfatter (en av dem)

Pelle Thomsen

On 11.03.11 12.27, Barkle...@europe.com wrote:

> [...]
> nå likevel nå ut til en stor leserskare.
> 25 norske forfattere har, sammen med Moss Bibliotek, startet

Knall - jeg vil også gjerne bli refundert for en bok som ikke finns.