Star Trek, Voyager, "Tuvax", svensk TV1, sist torsdag, 19:00

Rune Henning Johansen

I går mistet jeg de siste ti minuttene av Star Trek på svensk TV. Dee handlet om at
to fyrer var blitt slått sammen til én. Da jeg ble nødt for å slå av, hadde de funnet
en måte å få tilbake disse to fyrene på. Men dette ville ikke den nye typen, Tuvax,
gå med på.

Er det noen som kan fortelle meg slutten???!?

--oOo--

Rune H. Johansen, 22253241, r...@c2i.net, http://home.c2i.net/rhj/

Shagma

Ja.
Tuvax ble tvunget til å bli med på det.
Var veldig trist slutt.
Litt morsomt var det at DOC (Hologram doktoren) nektet å gjøre
det fordi han var programert til å ikke ta liv.
Så kapteinen måtte selv trykke på de rette knappene.
:))

Shagma

Ser foresten at TV2 ikke har satt opp noen StarTrek Film på søndag.
Er det noen som vet om de skal vise flere,
eller er det bare å gå å leie resten?
:))

Tor Iver Wilhelmsen

"Shagma" <ab...@online.no> writes:

> Ser foresten at TV2 ikke har satt opp noen StarTrek Film på søndag.
> Er det noen som vet om de skal vise flere,

"Star Trek V: The Final Frontier" er visstnok så elendig at
filmavdelingen deres sikkert brente kopien i en religiøs seanse for å
redde TV2s rennomé. :-)

(Når det gjelder "ST IV: The Undiscovered Country" og videre er de
muligens for nye til at de har råd til dem.)

--
Tor Iver Wilhelmsen <to...@multinett.no>
FAQ off and DIY.

Thore Harald Høye

Tor Iver Wilhelmsen <to...@multinett.no> writes:

> (Når det gjelder "ST IV: The Undiscovered Country" og videre er de
> muligens for nye til at de har råd til dem.)

Var det ikke den som ble sendt på TVN en søndags natt for ikke så
fryktelig lenge siden?

Henrik Sørlie

On Sat, 07 Aug 1999 11:16:49 GMT, Tor Iver Wilhelmsen
<to...@multinett.no> wrote:

>"Star Trek V: The Final Frontier" er visstnok så elendig at
>filmavdelingen deres sikkert brente kopien i en religiøs seanse for å
>redde TV2s rennomé. :-)

Første gangen jeg så STV syntes jeg den var helt utrolig elendig. Har
derfor ikke sett på den noe mer før nå nylig da jeg og et par til tok
et aldri så lite ST maraton. Ble faktisk overrasket over hvor bra
filmen var da jeg så den for annen gang, sammenlignet med hva jeg
husket den som, selvsagt.

Henrik Sørlie - Allround Niceguy
aka Sanguis(legoLAN) san...@legoLAN.org
Phone:(+47)95777886 Phax:(+47)91245305
Lego Mindstorms: Your Imagination Rulez

Shagma

>Var det ikke den som ble sendt på TVN en søndags natt for ikke så
>fryktelig lenge siden?

Det stemmer. Jeg ble litt irritert. Hadde leid filmen samme helg.
En av de beste filmene syntest jeg.

:))

rune.henni...@gmail.com

> fredag 6. august 1999 tastet Shagma blant annet:
> Tuvax ble tvunget til å bli med på det. ...

Og nå fikk jeg endelig sett dette. ;-)

Litt irriterende at det ikke kom frem hva Tuvok og Neelix eventuelt husket om det som hadde skjedd!?

--oOo--

Rune H. Johansen, 95939001, r...@rhj.info, http://rhj.info/