ET-break irt. Psychopathistan and her friends - Re: Ukraine: Vi har tilfangetaget to russiske befalingsm�nd - Re: 2015 uge 21 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/18-421
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/18-421 (psychopath-istan)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/ukraine/18-421
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/authorities-2/18-421
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nato/18-421
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/18-421

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> wrote ...

Sent: Monday, May 18, 2015, CET 07:56, GMT 05:56
Subject: Ukraine: Vi har tilfangetaget to russiske befalingsmænd -
Re: 2015 uge 21 (news samlet)
18420 news:55597ede$0$280$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gfc-xcSPkI8/oZWEAX5Uae8J

> Ukraine: Vi har tilfangetaget to russiske befalingsmænd
> Af Jonatan Rying Larsen
> 18. maj 2015, 05:58
> http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-05-18-ukraine-vi-har-tilfangetaget-to-russiske-befalingsmaend
>
> -
>
> 06:53

> 18. mai 2015, 07:20
> Kerry hardt ut mot Nord-Korea
> http://www.nrk.no/nyheter/1.12365461
>
> - Nord-Korea er ikke engang i nærheten av å ha tatt de
> nødvendige skritt for bremse sitt atomvåpenprogram, slik at
> nye forhandlinger kan komme på tale, sier USAs
> [...]

Herefter spurgte jeg så mig selv, OM man burde sende et kopi til White House.

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2015-05-18, Monday, day no 138, CET 07:53, GMT 05:53, ET 01:53
- "Vous comprenez?"

I like to du business with You, my friend out there in space! ... :-)

Og jeg er 100% overbevist om, at HVIS du virkelig går ind for dette, da vil du
også ***bekræfte*** denne din stillingtagen med de medfølgende tegn, så
modtageren (i White House og andre steder herunder NORAD und so weiter)
IKKE er i tvivl om "telefonopringningens" ægthed!

Interrupt RETURN to HQ, 2304.

With kind regards,
Last OUTPUT: 18343B news:55225e18$0$287$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18421