Found *external* interrupt 144 and 38 => The winner takes it all - Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide

Found *external* interrupt 144 and 38 => The winner takes it all
Найдено *внешнее* прерывание 144 и 38 => Победитель получает все

File 23.398 ...
https://sites.google.com/view/ufo-hunter/files/23-xxx/23-3xx/23-398

-

Den 01-02-2022 kl. 08:34 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Tue, 1 Feb 2022 08:34:09 +0100
23334 <61f8e274$0$700$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/ZG-nNlkbBAAJ

Headline:

Found *external* interrupt 144 and 38 => The winner takes it all -

-

Dagens visdomsord:
Сегодняшние слова мудрости:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

-

2022-02-11 kl. 11:52
Macron nægtede at tage russisk coronatest før møde med Putin
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/macron-naegtede-tage-russisk-coronatest-foer-moede-med-putin

+

Derfor sad Macron og Putin ved hver sin ende af et fire meter langt bord
11. feb. 2022, 15:06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-11-derfor-sad-macron-og-putin-ved-hver-sin-ende-af-et-fire-meter-langt-bord

-

2022-02-11 kl. 14:57
Rusland kalder Natos svar på sikkerhedskrav respektløst
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-kalder-natos-svar-paa-sikkerhedskrav-respektloest

-

2022-02-11 kl. 15:00
To udenlandske journalister tilbageholdt i Kabul
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udenlandske-journalister-tilbageholdt-i-kabul

-

2022-02-11 kl. 15:59
Holland råder deres borgere til at forlade Ukraine omgående
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/holland-raader-deres-borgere-til-forlade-ukraine-omgaaende

-

Danmarks aftale med USA om militært samarbejde får konsekvenser,
advarer ambassadør
11. feb. 2022, 19:58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-11-danmarks-aftale-med-usa-om-militaert-samarbejde-faar-konsekvenser-advarer

-

Er vi på vej mod fred eller russisk invasion? Her er fem eksperters bud
11. feb. 2022, 20:28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-11-er-vi-paa-vej-mod-fred-eller-russisk-invasion-her-er-fem-eksperters-bud

-

Rusland er klar til at starte angreb, siger Bidens sikkerhedsrådgiver
11. feb. 2022, 20:32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-11-rusland-er-klar-til-at-starte-angreb-siger-bidens-sikkerhedsradgiver

-

2022-02-11 kl. 21:13
Bidens rådgiver: Angrebet på Ukraine kan komme allerede under OL
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/bidens-raadgiver-angrebet-paa-ukraine-kan-komme-allerede-under-ol

-

Seneste nyt i konflikten om Ukraine
20. jan. 2022, 07:10
Opd. 7. feb. 2022, 18:33
https://nyheder.tv2.dk/2022-01-20-seneste-nyt-i-konflikten-om-ukraine

Kl. 09.37
USA: En invasion kan ske når som helst

Kl. 13.32
Rusland dropper del af havblokade

Kl. 15.05
Rusland kalder svar fra NATO på sikkerhedskrav respektløst

Kl. 15.36
Holland råder borgere til at forlade Ukraine

Kl. 18.32
Norge opfordrer borgere til at komme væk fra Ukraine

Kl. 19.36
Storbritannien fraråder rejser til Ukraine og sender personale hjem

Kl. 20.43
USA: Rusland kan invadere inden for en uge

Kl. 21.08
USA vil sende yderligere 3000 tropper til Europa

Kl. 22.15
Putin og Biden taler sammen i morgen

Kl. 05.31
Flere lande kalder borgere hjem fra Ukraine

8 min siden (time now CET 08:28)
Ingen britiske tropper i Ukraine

2 min siden (time now CET 08:59)
Blinken taler med den russiske udenrigsminister lørdag

Kommentar:
Комментарий:

"Kanske" man lige skal tænke sig om en ekstra gang, fordi ...
«Может быть», вам просто нужно дважды подумать, потому что...

Hvis Psykopatus-Putin invaderer Ukraine, så KAN en konsekvens
blive, at russiske fly hvor som helst på planeten nedskydes (fx.
med stinger-missiler)!
Если Психопат-Путин вторгнется в Украину, то МОЖЕТ быть
последствием, что российские самолеты будут сбиты в любой точке
планеты (например, ракетами "Стингер")!

Følgende råd blev givet:
Был дан следующий совет:

Subject: Re: 38? -
Re: ET-Break: - "Я могу заверить вас, ..." -
[ Re: ET-Break: - "Jeg kan forsikre dig om, ..." ]
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Fri, 11 Feb 2022 10:52:27 +0100
23395 <620631e0$0$700$1472...@news.sunsite.dk>
SMOKE them out
https://sites.google.com/view/smoke-them-out/files/23-xxx/23-3xx/23-395
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/zK8qy1c5AQAJ

>...> Dét, som du skal lære, er at få venner; IKKE fjender!
>...> Чему вам нужно научиться, так это заводить друзей; НЕ враги!
>...>
>...> Og venner får man IKKE ved at opføre sig hensynsløst!
>...> И вы НЕ заводите друзей, ведя себя безжалостно!

BREAKING NEWS:
ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ:

Found *external* 144 and 38:
Найдены *внешние* 144 и 38:

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html

Dato_________Tid_____
2022-02-12 04:02:15
2022-02-12 01:44:51
2022-02-12 01:43:12
2022-02-09 04:40:14

Compare with ...

Subject: Found *external* interrupt 440 => The winner takes it all -
[ Найдено *внешнее* прерывание 440 => Победитель получает все ]
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 9 Feb 2022 21:37:37 +0100
23380 <su18mh$fhq$1...@news.eternal-september.org>
https://sites.google.com/view/ufo-hunter/files/23-xxx/23-3xx/23-380
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/U4d2knCCAQAJ

=>

Delta:
2022-02-12 04:02:15
2022-02-09 04:40:14
________________38

Bevares!
(modvillig indrømmelse)
(вынужденная уступка)

Det er da muligt, at det fx. er amerikanerne, der fusker, men ...
Тогда возможно, что обманывают американцы, но...

Tænk nu hvis det IKKE er!
Подумайте сейчас, если это НЕ так!

HVAD betyder budskabet så?
ЧТО тогда означает сообщение?

Det var i hvert fald IKKE amerikanerne, der kastede "stenen" ude
fra rummet 2013-02-15
По крайней мере, это были НЕ американцы (бросившие "камень" из
космоса 15 февраля 2013 г.)

Vores vurdering er, at du er ved at nå grænsen og slagteklar:
Наша оценка такова, что вы достигли предела и готовы к убою:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jam+5.5&version=DN1933
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jam+5.5&version=ERV-RU

Иакова 5:5, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

5
Вы ублажали себя, ведя на земле жизнь полную роскоши. Вы
раскормили себя настолько, что стали подобны животным,
подготовленным к закланию.

=>

Jakob 5:5, Russisk Ny Testamente: Letlæselig version

5
..., at I er blevet som dyr, der er forberedt til slagtning.

Rådet var derfor allerede dengang (og gentaget her):
Таким образом, Совет уже тогда (и повторяется здесь):

> [...]
>...> Og venner får man IKKE ved at opføre sig hensynsløst!
>...> И вы НЕ заводите друзей, ведя себя безжалостно!

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra himlen sige
(perhaps the voice of ET):
(2022-02-12, Saturday, day no 43, CET 09:21, GMT 08:21)
- "Listen to me ... now:"
- "Послушай меня... сейчас:"

21
- "I gave you a warning!"
- "Я вас предупредил!"

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-2xx/23-292

> (
> Classifyed hacker-impart (Code 38 ?):
> 2022-01-21, Friday, CET 21:35 - "Target found!"
> The music ...
> ABBA: The winner takes it all (1980)
> ... was On-Air at that time!
> )
[ ... ]
> https://www.youtube.com/watch?v=iyIOl-s7JTU

Ord, der skal ihukommes (file 23.343-4):

(Исходная версия синтаксиса ручной клади, wrong)
Исходная версия синтаксиса (дерьмо консервная банка)

Во время войны на Балканах в 1990-х Караджич угрожал атомной
бомбардировкой Италии, если мы позволим себе ввязаться в конфликт.

Таким образом, идол (дерьмо консервная банка) просто означает, что
во время А-зимы, когда растения умирают из-за недостатка света и
холода, пищи больше не будет достаточно, поэтому люди тогда
*вынуждены* поедать друг друга. Когда больше нечего есть, ты
должен есть свое дерьмо. Приятного аппетита!

=>

Наелся ты, наверное, консервированного дерьма, психопат-хрущев!
Du må have spist lort på dåse, psykopat-Khrusjtjov!

Э... Я имею в виду:
Øh... jeg mener:

Вы наверняка ели дерьмо консервная банка, Психопат-Путин!
Du må have spist dåse-lort, psykopat Putin!

=>

Hellere én dag i Herrens Hus (Paradiset, Eph 1,14 ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Eph+1.14&version=DN1933
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Eph+1.14&version=BPH
Скорее один день в Доме Господнем (Рай, Еф 1,14...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Eph+1.14&version=ERV-RU

Hellere én dag i Paradiset° end 1000 år i ledtog med psykopater
og deres ækle myrderier (i Auschwitz und so weiter)!
Лучше один день в раю, чем 1000 лет в сговоре с психопатами и их
отвратительными убийствами (в Освенциме и так далее)!

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-02-12 kl. 01.10
I går kl. 23:43
Tre heste mister livet i brand på gammelt sjællandsk gods

TV2:
Kvinder undgår at færdes alene i nattelivet – flertal frygter overfald,
viser ny måling
11. feb. 2022, 22:59

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23398

Og videre blev der sagt: