Kristne vil "bombe" IS med bibler + Heaven-break - Re: 2016 uge 31 (news samlet)

Kristne vil "bombe" IS med bibler + Heaven-break

File 19.218 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/19-218
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/prophecies/19-218
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/19-218

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, August 01, 2016, CET 08:56, GMT 06:56
Subject: 2016 uge 31 (news samlet)
19204 news:nnmrqg$e2g$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/eU_Vgc_SWtU/wiQ7cmmRBwAJ

> [...]
> skønner jeg! ... :-)
>
> Prøv også :
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 19199 news:nnfgmm$k1o$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19204

Kristne vil "bombe" IS med bibler + Heaven-break

Spastiske Lars i livsfare: Svigtet otte gange af vikarbureau
06. aug. 2016, 08:50
http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2016-08-06-spastiske-lars-i-livsfare-svigtet-otte-gange-af-vikarbureau

-

104 SVT Text Lördag 06 aug 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Minst 13 döda i fransk brand.......130
* Trump ger sitt stöd till Ryan......131
* Bilden klarnar kring Orlandodådet..132

* Prideparad skjuts upp efter hot....133
* Panamas regering ifrågasätts.......134
* Mässling bakom barndöd i Burma.....135

Medlemmar i ökänd rånarliga gripna 136
Flera husdjur dog på flygplats.....137
Kunglig skilsmässa i Norge.........138

Sydsudan godkänner fredsstyrka.....139
Danskt stridsflyg bombar i Syrien..140

-

139 SVT Text Lördag 06 aug 2016
UTRIKES PUBLICERAD 5 AUGUSTI

Sydsudan godkänner fredsstyrka

Regeringen i Sydsudan godkände på
fredagen att en regional skyddsstyrka
stationeras i landet.

Beslutet togs vid ett regionalt möte
i Addis Abeba i Etiopien och kommer
efter nya strider i det inbördeskrig
som plågat landet sedan december 2013.

En internationell styrka har varit ett
huvudkrav från förre vicepresidenten
Riek Machar, vars konflikt med
president Salva Kiir eskalerade till
krig.

-

NRK:
5. august 2016 kl. 08:07 - 6. august 2016 kl. 06:29, error

6. august 2016 kl. 09:17

-

Nasa-sonde opsamler prøver fra måske farlig asteroide

Ritzau
6. august 2016 07:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/nasa-sonde-opsamler-proever-fra-maaske-farlig-asteroide

-

FAKTA: Missionen Osiris-Rex og asteroiden Bennu

Ritzau
6. august 2016 07:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/fakta-missionen-osiris-rex-og-asteroiden-bennu

Astronomerne kender over 500.000 asteroider i vores solsystem,
hvoraf de 7000 kaldes "nærjordsobjekter". 1714 er "potentielt
farlige", fordi de med tiden kan ramme Jorden.

-

Hvad mon paven ville svare på Naser Khaders åbne brev?

Debat
Af Mogens Mogensen, Interreligiøs konsulent
5. august 2016 15:55
http://www.religion.dk/synspunkt/hvad-mon-paven-ville-svare-paa-naser-khaders-aabne-brev

-

Psykolog: Parforholdet er noget af det vigtigste i livet

i medgang, modgang og tomgang
Mattias Stølen Due
5. august 2016 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/liv-sjael/parforholdet-er-noget-af-det-vigtigste-i-livet

Vi bør dyrke relationsudvikling i stedet for selvudvikling, for
parforholdet har helt afgørende betydning for vores trivsel

-

Kun Retten til Liv rådgiver uventet gravide
5. august, 31, 2016 Bodil Lanting
http://udfordringen.dk/2016/08/kun-retten-liv-raadgiver-uventet-gravide/

-

Muslimer samles til katolske messer efter præstemord
5. august, 31, 2016 Bodil Lanting
http://udfordringen.dk/2016/08/muslimer-samles-katolske-messer-praestemord/

-

Kristne vil "bombe" IS med bibler
5. august, 31, 2016 Bodil Lanting
http://udfordringen.dk/2016/08/kristne-bombe-is-bibler/

Det svenske kirkesamfund Livets Ord er med i et samarbejde om at
droppe bibler fra droner over IS-kontrollerede områder.

Kommentar:

Tanken er jo god nok, men ...

I glemmer, at muslimer er indoktrineret gennem Koranen til at ha'
aversioner mod ordbegreber såsom 'Guds søn'.

Der skal derfor MERE til end blot at gi' dem bibelen i hånden.

I bliver nødt til at forstå, at de er hjernevaskede, og denne må
først brydes, FØREND de kan modtage the good news om, at Jesus har
løskøbt os mennesker ud af synden og døden og djævelens tyranni.

Vær ***realister*** ... :-)

Mange muslimer er uvidende om deres egen religion!

Tilbyd dem måske derfor hellere ... (input memory from) ...

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/islam-og-kristendom

Islam og kristendom, Ligheder & forskelle

af Massoud Fouroozandeh og Marianne Søndergaard

ISBN 978-87-994956-1-0

Forlaget Effatha 2012
http://www.massoud.dk/index.php/da/effatha/boger/islam-og-kristendom-ligheder-og-foskelle
http://www.mohabat.net/index.php/component/content/article/32-uncategorised/effatha/118-mere-om-islam-og-kristendom

Her oplyses der åbent og ærligt om tingene, og det kan nok ikke
skade nogen ... :-)

Husk - for øvrigt - faldskærm til bøgerne, så modtageren ikke ved
et uheld får dem i knolden, så det gør ondt ... :-)

Vi kristne er jo kaldet til IKKE at gengælde ondt med ondt, fordi
Jesus jo elsker dem på trods af al deres synd. derfor er vi også
skyldige at elske dem (efter bedste evne), fremfor at hade dem.

De tror jo, i deres religiøse vildfarelse, at de tjener den Godes
sag ved at forfølge og myrde bl.a. kristne.

De fatter ikke - i deres hjernevask - at netop gerningerne
***afslører***, at der er noget galt.

Djævelen har ***bedraget*** dem!

Så ...

Vi har altså at gøre med Excorsismüs!

Og her er vi på hjemmebane, for Jesus har givet os autoritet over
den onde!

Så gå i forbøn for dem.

Ret dit blik og forbøn ***mod Jesus***, for der bliver jo ikke mere
lys af at fokusere på mørket (djævelen)!

Tal DIREKTE til Jesus. Sig ikke ham (3-person), men du ...

Fordi ...

Jo mere du inviterer Gud på banen, desto lysere bliver der ... :-)

Og hvor Gud er, dér er der fred og harmoni.

Jesus siger jo:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=John+14.27&version=BPH

Min fred efterlader jeg jer
(John 14,27)

Der kommer en tid, hvor vi også kan forkynde de gode nyheder
direkte, men lige nu er "patienten" helt i mørkets magt.

Og dette bånd må først brydes i Jesu navn, skønner jeg, så de kan
tænke selvstændigt og træffe et fornuftigt valg.

Gud Far i himlen. Se i nåde til dem, som Du gjorde med byen Nineve
på profeten Jonas tid, så Du har ***medlidenhed*** med et folk, der
ikke kan skelne højre fra venstre, godt fra ondt...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-08-06, Saturday, day no 219, CET 10:14, GMT 08:14)
- "Amen."

Og en anden røst fra Himlen sagde herefter:
CET 10:14
- "Jeg vil"

CET 10:14
- "bryde"

CET 10:14
- "mørkets magt"

CET 10:15
- "over dem"

CET 10:15
- "alle"

Tak Jesus ... :-)

Vi takker for Din frelse ... :-)

Tak at Du er en god Gud, som under os mennesker det godt ... :-)

Vi vil hylde og ære Dit navn ... :-)

Tak at Du har givet os lovsang, så vi kan beruse os i Dit Ånd,
apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=H%C3%B8jsangen+1.2&version=BPH

Højsangen 1:2, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Første sang - Gensidig kærlighed
Den unge pige til den unge mand:

2
»Kys mig! Kys mig!
Din kærlighed er bedre end vin.

Din kærlighed er bedre end vin, o Gud, min Gud ... :-)

Ikke ved magt, ikke ved styrke (som en diktator jo gør), men ved
Din Ånd skaber Du et paradis allerede nu i vores hjerter, så vi
bliver helstøbte personligheder; skabt til gode gerninger. Inderlig
tak, Barmhjertige og Nådige Skaber. Tak for Din frelse også til det
fortabte ... :-)