Nu skal USA's efterretningstjenester ud med sproget om UFO'er . The Times of Israel: Tell the truth - Re: News 2021-01, ...

Den 06-01-2021 kl. 09:24 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2021-01, Bush vil se Biden blive præsident
Date: Wed, 6 Jan 2021 09:24:47 +0100
22667 news:5ff573d3$0$675$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zOPEonms7sQ/m/p1vqHzhBBgAJ

Headline:

Nedtællingen er begyndt:
Nu skal USA's efterretningstjenester ud med sproget om UFO'er

The Times of Israel: Tell the truth

Republikansk senator: Træk dig, Trump

Var angrebet på Kongressen et planlagt kupforsøg, og havde Trump
en finger med i det?

-

DR S152 søn 10 jan 15:40:00
10.januar dr.dk/nyheder 13:05

PAVENS PERSONLIGE LÆGE DØD
Pave Frans' personlige læge, Fabrizio
Soccorsi, er død som følge af
"komplikationer på grund af covid-19".

Det meddeler Vatikanets avis
L'Osservatore Romano ifølge CNN.

Soccorsi har været pavens personlige
læge siden 2015. Han blev 78 år gammel.

Soccorsi blev indlagt på et hospital i
Rom den 26. december på grund af en
tidligere kræftsygdom.

Det fremgår ikke, hvornår han sidst var
i direkte kontakt med pave Frans.

-

Var angrebet på Kongressen et planlagt kupforsøg, og havde Trump en
finger med i det?
10. jan. 2021, 13:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2021-01-10-var-angrebet-paa-kongressen-et-planlagt-kupforsoeg-og-havde-trump-en-finger-med-i

-

DR S158 søn 10 jan 15:40:00
10.januar dr.dk/nyheder 15:37

SENATOR: TRÆK DIG, TRUMP
Den republikanske senator Pat Toomey
vil have Trump til at gå af. Det siger
han i et interview med tv-stationen
NBC. Det skriver Reuters.

- Jeg tror, at det bedste for vores
land er, at præsidenten træder tilbage
og går væk så snart som muligt.

- Jeg anerkender, at det måske ikke er
sandsynligt. Men jeg tror, at det ville
være bedst, siger Pat Toomey.

+

Amerikansk senator opfordrer Trump til at trække sig
10. jan. 2021, 15:38
Opd. 10. jan. 2021, 15:50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2021-01-10-amerikansk-senator-opfordrer-trump-til-at-traekke-sig

Indtil videre har to senatorer opfordret præsidenten til at
træde tilbage i utide. En af dem mener, at præsidenten kan blive
sigtet efter optøjer.

-

DR:
2021-01-10 kl. 17:11
Schwarzenegger: Trumps støtter er en flok kujoner uden rygrad

Den tidligere guvernør i delstaten Californien, Mr. Olympia og
skuespiller, Arnold Schwarzenegger, leverer i en syv minutter
lang video på Twitter en solid opsang til de af hans partifæller,
der har støttet og fortsat støtter Donald Trump.

Østrigskfødte Schwarzenegger beskriver dem som kujoner uden
rygrad, som ikke har turdet gå op imod Donald Trump, som han
kalder den værste præsident i historien, mens de, der deltog i
onsdagens angreb på Kongressen, bliver sammenlignet med
nazisterne og deres gerningerne i Krystalnatten i 1938.

-

Newsletter from
The Times of Israel
_________________________________18.33 Jerusalem-time
Date: søn. 10. jan. 2021 kl. CET 17.33 (Europe)
_____________________________GMT 16.33 (UK, Stonehenge)
Subject: Tell the truth

=== citat start ===

Dear Times of Israel reader,

The events in Washington, DC last week shocked us all. As
journalists, we believe they demonstrate how essential
independent, fact-based media is to the welfare of our precious
democracies. Civil society depends upon shared understanding of
basic facts, and the most important role of responsible
journalism is to provide those truths and defend them against
those who would distort them.

Please take a moment this weekend to consider which independent
media outlets - local, national and international - contribute
to your community's understanding of collective truths.

If The Times of Israel is among those media outlets, we'd be
very grateful if you'd support our work by joining The Times of
Israel Community today.

[ ... ]

~ The Times of Israel Team

=== citat slut ===

Kommentar:

Sidder her i DK kl 00:25 lokal tid og læser dette, mens jeg
lytter til hebraisk lovsang, der lyder smaddergodt:

Ram Venisa(Live) | High and exalted [Hebrew Worship Session]
https://www.youtube.com/watch?v=LHvZCNZ45fQ&list=PLszhKo2cWmhNDnGYk3pHw8icJ5iFw2Thd&index=39

God bless You all ... :-)

-

DR:
2021-01-10 kl. 18:05
Svært bevæbnet mand ville skyde Nancy Pelosi

En af de anholdte efter onsdagens stormløb mod Kongressen i USA
havde til hensigt at skyde demokraternes flertalsleder, Nancy
Pelosi.

https://www.nytimes.com/2021/01/09/us/pelosi-threat-Cleveland-Grover-Meredith.html?smtyp=cur&smid=tw-nytimes

https://www.dr.dk/nyheder/udland/anholdelser-fortsaetter-qanon-folk-politiker-og-70-aarig-sigtet-kongres-optoejer

+

Truede kongresformand: Jeg skyder en kugle gennem hendes knold
10. jan. 2021, 20:24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2021-01-10-truede-kongresformand-jeg-skyder-en-kugle-gennem-hendes-knold

-

DR:
2021-01-10 kl. 19:29
Mette Frederiksen: Restriktioner kan fortsætte hele vinteren

(
+

Mette F.: Det er ikke særlig sandsynligt, at vi kommer til at ophæve
restriktioner om en uge
10. jan. 2021, 19:19
Opd. 10. jan. 2021, 20:51
https://nyheder.tv2.dk/politik/2021-01-10-mette-f-det-er-ikke-saerlig-sandsynligt-at-vi-kommer-til-at-ophaeve-restriktioner
)

Kommentar:

Det er vi nok nød til (indtil vi alle er blevet vaccineret)!

Men husk som sagt at næste pandemi KAN blive meget mere dødelig!

(Worst case 50-80% døde)

Så vi er TVUNGET til at *forebygge* dette skrækscenarie ved at
foretage en biologisk decentralisering (så vi ikke så nemt
smitter hinanden)!

Ellers er vi dummere, end politiet tillader (og går vor egen
*undergang* i møde)!

Den kloge *forudser* faren og undgår den! En dumrian vader
videre (som om intet var hent) og må bøde!
(Ordsp 27,...)

-

DR S161 søn 10 jan 23:42:32
10.januar dr.dk/nyheder 21:55

INGEN INFLUENZASÆSON I DANMARK
Influenzasæsonen er ikke kommet til
Danmark endnu. Det skriver Kristeligt
Dagblad.

- Sagt kort er der ikke noget influenza
i omløb lige nu, og det har der ikke
været i denne sæson i det hele taget.

- Der er påvist under 20 tilfælde i
Danmark siden uge 40, hvilket er så
godt som ingenting. Det er virkelig
ikke normalt, siger Lasse Vestergaard,
der er ansvarlig for overvågningen af
influenza og overdødelighed hos Statens
Serum Institut (SSI) til avisen.

https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/den-aarlige-influenzaboelge-er-endnu-ikke-kommet-til-danmark

+

Danskere er så godt som gået fri af influenzasæsonen
10. jan. 2021, 22:33
https://nyheder.tv2.dk/2021-01-10-danskere-er-sa-godt-som-gaet-fri-af-influenzasaesonen

-

Tre ud af fire indlagte coronapatienter oplever senfølger, viser nyt studie
10. jan. 2021, 22:55
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-01-10-tre-ud-af-fire-indlagte-coronapatienter-oplever-senfoelger-viser-nyt-studie

-

DR:
2021-01-10 kl. 23:08
Nedtællingen er begyndt:
Nu skal USA's efterretningstjenester udmed sproget om UFO'er

Inden der er gået 180 dage skal den amerikanske flådes
efterretningstjeneste og FBI i en rapport orientere Kongressen
om, hvad de ved om UFO-aktiviteter i amerikansk luftrum.

https://edition.cnn.com/2021/01/10/us/ufo-report-emergency-relief-bill-trnd/index.html

-
__________________________

Deadline:

DR text-TV:
162

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2021-01-10 kl. 23.56
16 min. sidenJens Andersen
Lektor i matematisk epidemiologi: For langsom smitteopsporing

TV2:
Tre ud af fire indlagte coronapatienter oplever senfølger, viser nyt studie
10. jan. 2021, 22:55

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
Last OUTPUT: 22627 news:5fc4a773$0$700$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/pFIWR4nXBQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22681

Subject: Nu skal USA's efterretningstjenester ud med sproget om UFO'er.
Date: Mon, 11 Jan 2021 00:39:41 +0100
22681 news:5ffb9040$0$674$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zOPEonms7sQ/m/lEA2FYgfAwAJ
> [...]
> efterretningstjeneste og FBI i en rapport orientere Kongressen
> om, hvad de ved om UFO-aktiviteter i amerikansk luftrum.

Hmm ... (memory on from ... 18, 18 => 120/200-Stonehenge) ...

Input DATA from ...
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-6xx/22-67x/22-679

> [...]
> 3,1914 * 187/4,74272330 = 125,83314738 local N-BB-units
> 3,1914 km to Nazca-BB-0-0
> 1,5516 km to SquareCenter (google-system)
>

> Ønskes:
>
> (The part. Time = ?)
>

> Forslag til problem-løsning:
>
> Forskyd vandret linjerne fra Jerusalem og Araratm mod vest (fx.
> 10 eller 100 km), således som det så ud i fortiden.
>
> (
> Husk at ta' højde for breddegraden, at ved ækvator er
> kilometertælleren Cos (0°) = 1, mens kilometertæller på
> Jerusalem-breddegrad skal ganges med ca. 0,85 ... osv.

Input:
New Ararat and Jerusalem positions: 10° west

Mount Ararat
39.702761, 44.300381
39.702761, 34.300381 New position

Jerusalem-175 (Temple)
31.778077, 35.235312
31.778077, 25.235312 New position

=>

Around
-14.726824392111999, -75.1750572040122
(further away from Nazca-BB-line than present day)

Internal message:

2:51
Ram venisa ki raui ata
Bechol libenu ohavim otcha
Ram venisa me'ak ha'olam, kadosh kadosh ata

Ata kadosh

(Matt. 23,39)

Mi, mi kamocha
Kadosh raui ata, Yeshuanhamashiach