Kina stopper med at bruge organer fra henrettede fanger + ET-break. Krigsforbryder-anklager mod Kenyas pr�sident er droppet i ICC m�ske pga. trusler mod vidnerne - Re: 2014 uge 49 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/china/17-994
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/17-994

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, November 30, 2014, CET 19:07, GMT 18:07
Subject: 2014 uge 49 (news samlet)
17985 news:547b5cc1$0$299$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/urRlNegKljM/P_uuha8_ZswJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2014-12-01, Monday, day no 335 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Nu ikke længere blot et udsagn:

[ ... ]
> Boykot Psykopatistan (Russia)
> http://www.skrivunder.net/boykot_psykopatistan_russia
[ ... ]
> [...]
>
> Eller måske rettere:
>
> Above the hill of Zion!
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 17950 news:546775eb$0$292$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 17985

Kina stopper med at bruge organer fra henrettede fanger + ET-break.
Krigsforbryder-anklager mod Kenyas præsident er droppet i ICC måske pga. trusler mod vidnerne

-

DR S171 fre 05 dec 14:55:38
5.december dr.dk/nyheder 13:04

SAG MOD KENYAS PRÆSIDENT DROPPET
Kenyas præsident, Uhuru Kenyatta, står
ikke længere anklaget for forbrydelser
mod menneskeheden ved Den
Internationale Straffedomstol (ICC).

Anklageren har frafaldet sagen, oplyser
domstolen ifølge nyhedsbureauet
Reuters.

Præsidenten har været under anklage for
krigsforbrydelser i Kenya for syv år
siden.

Sagen er blevet udsat flere gange, og
mindst syv vidner har trukket sig
angiveligt på grund af bestikkelse
eller trusler.

Krigsforbryder-anklager mod Kenyas præsident er droppet
kl. 13:04
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/12/05/125411.htm

-

DR S176 fre 05 dec 17:03:43
5.december dr.dk/nyheder 15:42

RETSPRÆSIDENT SUR EFTER TERRORDOM
Flere politikere har brokket sig over
den afgørelse, som Retten på
Frederiksberg torsdag traf i sagen mod
boghandleren fra Brønshøj, Sam Mansour,
der blev idømt fire års fængsel for at
propagandere for terror.

Og det får nu retspræsident Torben
Goldin op af stolen. Politikerne bryder
nemlig loven ved deres udtalelser.

- Der er en ankefrist på 14 dage, og
sagen er derfor ikke endeligt
afsluttet, og så er det faktisk forbudt
at komme med udtalelser, som kan
påvirke nævninger og dommere, siger
Torben Goldin til Ritzau.

/ritzau/

Retspræsident advarer politikere efter dom mod Sam Mansour
kl. 14:54

Hvornår har en sådan lov (og straffeloven for øvrigt)
fået større vægt end Grundloven (herunder bestemmelserne
om Ytringsfriheden) ?

Det ér jo en art ***censur***! ... :-(

Og hvis dette er tilfældet, så føler jeg (og andre)
os en "anelse" snydt!

-

Krigsveteraner stoler ikke på at Forsvarets psykologer holder tæt
kl. 15:30

DR S122 lør 06 dec 06:58:34
5.december dr.dk/nyheder 21:00

NYT SYSTEM SKAL SCREENE SOLDATER
Forsvaret kan blive bedre til at
forhindre, at der bliver sendt soldater
i krig, der knækker sammen, fordi de
for eksempel er psykisk sårbare.

Derfor indfører Forsvaret i foråret
næste år et nyt system, der skal fange
soldater, der ikke er egnet til at
blive udsendt igen.

- Vi har som Danmark og som forsvar et
ansvar for, at vi ikke sender mennesker
ud, der ikke kan klare opgaven, siger
forsvarsminister Nicolai Wammen (S).

Systemet er inspireret fra USA og går
ud på, at soldaterne skal observeres i
højere grad end i dag.

Nyt system skal stoppe uegnede soldater i at blive udsendt
05. Dec. 2014 kl. 21:00

I kan rolig regne med - som tommelfingerregl - at hvis
en person har haft psykose, da er denne IKKE egnet
til at blive sendt ud, fordi ...

Når en person har haft psykose, da er der - reelt set
- risiko for en gentagelse.

Huske på må vi jo, at psykose fremkommer, når sindet
bliver overbelastet pga. manglende ballast, eller -
sagt med andre ord - manglende psykisk forsvar. Denne
"ringmur" omkring sindet (for at beskytte det) kan
virke udemærket, men den er kun fx. 3 meter høj, hvor
det normale sind har en højde på 7 meter!

Når folk fx. har forsøgt at snitte i sig selv eller
forsøgt selvmord, da ***afslører*** det, at der er
noget galt med denne "ringmur"; at den desværre IKKE
beskytter i tilstrækkelig grad!

Og det er dét, testen skal afsløre.

-

Iran slipper ikke for Catherine Ashton som EU-forhandler
05. Dec. 2014 kl. 23:51
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/12/05/1205235150.htm

-

DR S127 lør 06 dec 06:58:34
6.december dr.dk/nyheder 06:22

IRAN BOMBER ISLAMISK STAT I IRAK
Iran bekræfter nu, at landet har
gennemført luftangreb mod formodede
oprørere fra Islamisk Stat (IS) inde i
nabolandet Irak.

Det sker, efter at USA tidligere på
ugen hævdede, at iranske jagerfly havde
været på vingerne over Irak og kastet
bomber mod IS i Diyala-provinsen.

I første omgang ville styret i Iran
ikke bekræfte oplysningerne, og Iraks
premierminister, Haider al-Abadi,
sagde, at heller ikke han havde
kendskab til de påståede flyvninger i
irakisk luftrum.

Iran hjælper Irak i kampen mod terrorgruppe
kl. 06:22
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/12/06/061427.htm

-

DR S128 lør 06 dec 06:58:34
6.december dr.dk/nyheder 06:43

EBOLA KOSTER TO LÆGER LIVET
To læger er fredag døde af ebola i det
vestafrikanske land Sierra Leone, hvor
den dødelige virus hærger.

Det oplyser sygehuskilder til
nyhedsbureauet Reuters. Men det er
uvist, hvordan de to mandlige læger
blev smittet, fordi de ikke arbejdede
på en klinik, der behandler ofre for
ebola.

Det er langt fra første gang, at det
vestafrikanske land mister læger og
sygeplejersker i kampen mod ebola.
Alene i Sierra Leone er 10 læger døde,
og i alt har 106 personer inden for
sundhedsvæsnet mistet livet i landet.

Ebola koster to læger livet på én dag i Sierra Leone
kl. 06:43
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/12/06/062909.htm

Dropper anklager mod Kenyatta
/ritzau/
05. december 2014, 13:10
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-05-dropper-anklager-mod-kenyatta

-

Retspræsident: Politikere bryder loven efter Mansour-dom
Af Ritzau, kruh
05. december 2014, 15:33
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2014-12-05-retspraesident-politikere-bryder-loven-efter-mansour-dom

-

Dommer truer politikere med bøde for lynchstemning
Af Astrid Søndberg
05. december 2014, 19:06
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2014-12-05-dommer-truer-politikere-med-boede-for-lynchstemning

Kommentar:

Der er ikke tale om lynchstemning, men blot en debat
om loven virker efter hensigten. For hvis den IKKE
gør det, da er der nogle, som ønsker at lave den om!

Og dét er tilladt i et demokratisk samfund, for vi
har nemlig IKKE censur her! ... :-)

-

IS-krigere skriver til mor: "Jeg vil hjem. Min iPod virker ikke."
Af Petter Ettrup
05. december 2014, 21:20
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-05-is-krigere-skriver-til-mor-jeg-vil-hjem-min-ipod-virker-ikke

Kommentar:

De tror fejlagtigt, at der er tale om "A tur in the
Park".

Men krig er i virkeligheden noget ækelt, modbydeligt
noget, der forvandler os mennesker til de rene
djævle! ... :-(

Disse ***realiteter*** bør folk undervises om i
forebyggende øjemed!

-

Ebola koster to læger livet på én dag i Sierra Leone
Af Ritzau, mi...@tv2.dk
06. december 2014, 02:44
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-06-ebola-koster-to-laeger-livet-paa-en-dag-i-sierra-leone

-

Svensk statsminister: Sverigedemokraterna er nyfascistisk
Af Ritzau
06. december 2014, 03:48
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-06-svensk-statsminister-sverigedemokraterna-er-nyfascistisk

Kommentar:

Så LÆR at ***samarbejd*** med oppositionen som den
mindretalsregering, I er, i stedet for at ØDSLE
borgernes penge bort på valg i utide!

Bredde forlig, der repræsenterer over 70% af stemmerne,
har en stabiliserende faktor, som smitter af på
økonomien osv.

Det er dét, der er demokratiet råstyrke, at vi kan
***samarbejde*** trods forskelligheder, fordi det
tjener vort alles bedste (og dermed også samfundet vi
lever i).

Hold op med at spekulere i, hvad du kan få ud af et
valg.

Du skal også tænke på alles fællesinteresse (bl.a. i
at bevare og styrke et sundt ***demokratisk***
retssamfund, der beskytter mindretallets rettigheder).

Det hører faktisk til en af "grundsøjlerne" i sund
socialdemokratisk tankegang; alles fællesinteresse:
Samfundets overlevelse!

At ta' et medansvar hedder det "vist nok" på dansk!

At snolde pengene bort på ligegyldige valg (det stor
set INTET ændrer) ér at vanære borgerne, som jo skal
betale regningen!

Det er et udtryk for ***manglende*** respekt! ... :-(

Og når disse idealer svigtes, da er det, at
yderfløjene (både på højre- og venstre-fløjen, og
desværre også den fanatiske religiøse) får medvind i
sejlene, så hadets flammer fra helvede blusser op!

Erkend derfor, at ***vi*** har svigtet!

Vi har MISBRUGT borgernes tillid.

Vi har snoldet pengene bort med dyre rejser i Paris,
apropos den danske daværende kulturminister.

Ja, vi sked borgerne lige op i deres ansigt med vores
egoismus (skønt vi kaldte os sociale) und so weiter!

-

Iran bomber IS i Irak
/ritzau/
06. december 2014, 05:41
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-12-06-iran-bomber-is-i-irak

104 SVT Text Lördag 06 dec 2014

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Demonstrationer mot polisvåld......130

* Polischef avgår efter massaker.....131

Klimatförändringar kan bli dyra....132

* Två läkare döda i ebola............133

Iransk minister: Vi har bombat IS..134

Malalas blodiga kläder visas upp...135

Hemlösa fick bära gul triangel.....136

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Lördag 06 dec 2014

SVT Text

* = efter kl 12 Nyhetsrullen 188

Tjetjenien: Tio poliser dödades....137

Teliaavslöjande journalist häktad..138

* Kinesisk toppolitiker gripen.......139

Åtal mot Kenyas president nedlagt..140

Historiskt skifte i tysk delstat...141

-

6. desember 2014, 07:03

-

Kina stopper med at bruge organer fra henrettede fanger

Af Vera Bundgaard
6. december 2014 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/kina-stopper-med-bruge-organer-fra-henrettede-fanger

Kommentar:

Helt udenfor pædagogisk rækkevidde er I (som bor i
Cannibalistan) åbenbart ikke!

Skal det opfattes som et udtryk for vilje mht. at
overleve (langt borte fra atomafgrunden) ?

I så fald bedes I møde op i retten i Haag, så vi kan
få ryddet op i denne menneskelige ruinhob, hvor
krigsforbrydelser m.m. belønnes!

Assad SKAL kræves til regnskab for sine forbrydelser
und so weiter!

For hvis ikke vi øver retfærdighed; ja så er det, at
folk går hen et andet sted for at opnå retfærdighed
og bliver lette ofre for religiøse galninge, der lover
guld og grønne skove, men hvor dette "paradis" bliver
helvede på jord!

Vi har - med andre ord - IKKE noget alternativ, HVIS
vi altså vil overleve!

Vi bli'r nødt til at udøve retfærdighed på Jord, om
ikke vi gør det i anstændighedens navn, så da i det
mindste for at overleve!

Mister Cannibal!

Vi kan derfor heller ej se igennem fingre med, hvad
du har gjort af forbrydelser...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-12-06, Saturday, day no 340, CET 08:17, GMT 07:17)
- "Thi kendes for ret"