Futureworld (aliasname Westworld 2) - Was: Kunstig intelligens ? ... Engle

Jesus-loves-you

Apr 22, 2009, 4:38:20 PM4/22/09
"Jesus-loves-you" skrev ...

News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Saturday, October 06, 2007, CET 12:09, GMT 10:09
Subject: Re: Kunstig intelligens ? -
Was: Engle
7140 <news:S9JNi.18$fF...@news.get2net.dk>
<http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/13abcfa6e0124309>

> "Nano-robotter" medbringende opskriften på biologisk liv hjemmefra,
> herunder - fiktivt set - opskriften på en kunstig livmoder (til udrugning
> af befrugtede æg) ...

Øh ...

Lidt i forlængelse af denne debat bliver ordet 'Westworld 2' nævnt i nogle
indlæg, se evt. filerne ...

7595 <news:g45q0a$24j8$1...@newsbin.cybercity.dk> I
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/529e54ba561f3b54>

> ... the movie 'Westworld 2'.

7602 <news:g47tt6$2tpk$1...@newsbin.cybercity.dk> I (systemfil)
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/e6d6fe273bf06893>

7636 <news:g4khav$1e02$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/89de5666b05cf5ed>

7670 <news:g5l106$2rc9$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/1be1c3bde5282ce8>

7674 <news:g5n28o$ijg$1...@newsbin.cybercity.dk>
Link destroyed. Try:
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/43f31f8dc6bea3ba>

> ... skønt ...
> ..., kan jeg jo godt indse med min forstand, at det - teoretisk set -
> vitterlig er muligt at lave et *fupnummer*, apropos 'Westworld 2',
> forstået på den måde at ...

7676B <news:g5nj31$pac$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/d53443d736858962>

samt ...

8101 <news:gd4h0c$1v76$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/5d97feb81003b312>

... , men den egentlige korrekte betegnelse er en anden; idet der hentydes
til science fiction underholdningsklassikerfilmen 'Futureworld' (USA 1976);
altså fortsættelsen af kultklassikeren ''Westworld''.

I denne efterfølger til "Westworld" er to journalister inviteret til
Futureworld, en Disney-agtig forlystelsespark for voksne, for at se, hvilke
ændringer der ...

Her en lille henvisning til filmen:

FUTUREWORLD-HOW TO KILL AN ANDROID AND STEAL ITS FACE
http://www.youtube.com/watch?v=tA2bh86BP9U&hl=da
00:40

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 8676 <news:49ef2ae4$0$90275$1472...@news.sunsite.dk>