Time-breaks (Tidsforskydninger) - Does ET have a time-machine ?

NB! Denne nystartede tråd er X-postet (pga. informationens karakter) til 3
nyhedsgrupper. Disse er ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo

For at undgå fór mange irrelevante nyhedsindlæg, hvor andre læsere kan føle
sig chikaneret, bedes man ændre evt. opfølgning til *kun* den nyhedsgruppe,
hvorfra man læser.

På forhånd tak ... :-)

-

Om tidsforskydninger er der bl.a. tidligere skrevet følgende indlæg:

"Jesus-loves-you" skrev
6676 news:rRsgi.38$Yi5...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]

> videnskabsfolk afviser, at selve fænomentet muligvis kan eksistere.
>
> Blandt disse er en russisk forsker ansat ved Niels Bohr Instituttet her i

Bemærkes skal det, at der i Bibelen står følgende:

Jeg er HERREN (*1), så lyder mit/Mit navn.
Jeg giver ei andre min/Min ære,
ej gudebilleder min/Min pris.

Hvad jeg/Jeg forudsagde, se, det er sket,
jeg/Jeg forkynder nu nye ting,
kundgør dem, FØR de spirer frem.

(Isaqiah, Esajas 42,8-9)

*1:
Own-Break:
På originalsproget hebraisk står der JHVH, hvilket betyder (frit
oversat):
I-AM, Jeg-ér.
Ordspils-associationen (hvilket er meget normalt i GT) hertil kan
være (den komplementære):
I-am-not-alive, Jeg-er-ikke-til.

Men "leger" vi nu med tanken, at det i virkeligheden er *ET*, der (på Guds
vegne, apropos 2.Mos.3,2.4) besidder disse informationer og videreformidler
dem til Jødefolket og de Kristne (i Oldtiden), da kan vi så samtidig tillade
os at *konkludere* (idet de jo så tager *patentret* (på tidsforskydningen),
at INGEN anden uden-jordisk civilisation (med tilsvarende evner) kan bidrage
med noget-som-helst desangående.

Og hvad kommer dét så til at betyde ?

Ganske enkelt, at der IKKE *findes* andre uden-jordiske civilisationen (end
dem) i nærheden (som har mulighed for at påvirke Jordens beboere) indenfor
mange, mange lysår !!!

Og dét er jo for så vidt en interessant oplysning, ikke sandt ? ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6677

"Jesus-loves-you" skrev
6677 news:Cdtgi.39$Ip5...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
> indenfor mange, mange lysår !!!
>
> Og dét er jo for så vidt en interessant oplysning, ikke sandt ? ... :-)

ET-Break:
(2007-06-27, Wednesday, CET 15:06, GMT 13:06)
- "Do you wanna play football ?"

CET 15:09
- "My friend ?"

Last memory on (irt. this):
6643 news:jitei.26$qB1...@news.get2net.dk

> ET-Break:
> (2007-06-21, Thursday, CET 12:55, GMT 10:55)
[ ... ]
> 13:26
> - "Do you wanna play football ?"
>
> Yes, Sir ... :-)...
>
> 13:26
> - "Okay."
>
> 13:27
> - "Vi server."

See perhaps also fx.:
6591 news:88Pci.14$t8...@news.get2net.dk

> [ ... ]

Yes, of course, my friend ... :-)

CET 15:15
- "Let's join."

CET 15:15
- "Together."

CET 15:15
- "Side by side."

CET 15:15
- "Friend."

CET 15:16
- "Forever."

Yea ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6678

jensp...@hotmail.com

On 27 Jun., 14:36, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:
> bla. l¨bla. bla.

Tak for dit lange indlæg. Jeg undlod omhyggeligt at læse det, da det
gav indtryk af at være en syg mands udgydelser.

Men det korte svar er. Ja, selvfølgelig har ET en tidsmaskine. Det ved
alle da.

Så, du fik et klart svar på dit spørsmål. Glad nu?

J.O.

<jensp...@hotmail.com> skrev
(Sent: Wednesday, June 27, 2007 CET 20:01:47, GMT 18:01:47)

[ ... file 6676 ... ]

> Tak for dit lange indlæg. Jeg undlod omhyggeligt at læse det, da det
> gav indtryk af at være en syg mands udgydelser.

Sikkert. Vist blæser det ... :-)

> Men det korte svar er. Ja, selvfølgelig har ET en tidsmaskine. Det ved
> alle da.
>
> Så, du fik et klart svar på dit spørsmål. Glad nu?

Interrupt from ...

<jensp...@hotmail.com> skrev
(Sent: Wednesday, June 27, 2007 CET 20:01:47, GMT 18:01:47)

> [...]

> (apropos Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser)
[ ... ]
> " ... ny sang ... 10-strenget ... ", Sl (Ps) 144,9
[ ... ]
> [...]
> 1*10^1 ... 1*10^3 ... 1*10^4
>
> ... ca 1*10^2

Markpointer-100 perhaps found, Sir ... :-)

WRONG !!!

2007-06-27, Wednesday, GMT 19:42:00, Output

2007-06-27, Wednesday, GMT 20:30:00, Output-end

delta = 48m

+48
=192

192-memory on:

6676 news:rRsgi.38$Yi5...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Endvidere forekommer tallet 192 at være en *krypteret* kode, bestående af
> 2 tal:

See perhaps also ...

Sent: Wednesday, June 27, 2007 CET 19:01, GMT 17:01
Subject: Found SETI-frequency (1420,405 MHz) -

Was: The main-program (message from ET, Aliens)

6680 news:SJwgi.49$LY...@news.get2net.dk

> 1 stadie (192 meter) minder - talmæssig set (dog symbolsk) - jo til
> forveksling om Brints radiobølgelængde !

Contact ???

FUT News:dk.videnskab

-

Coming up:

6682 news:3nJgi.5$Y6...@news.get2net.dk

Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6683

"Jesus-loves-you" skrev
6683 news:jBJgi.6$xk...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Subject: Stor del af Manhattan i New York lagt i mørke
> 6681 news:AIIgi.3$5n...@news.get2net.dk

> Last power-off memory on:
> 6652 news:8MKei.16$eo5...@news.get2net.dk

Reason:

Last §77-Lawbreak memory:
6652 news:8MKei.16$eo5...@news.get2net.dk
6653 news:FhKei.11$V4...@news.get2net.dk
(+ kommentar:)
6656 news:xO1fi.3$l5...@news.get2net.dk

Program-memory (Aj-sætningslære, Ai-syntax) ...
6515 news:_Cm1i.88$of1...@news.get2net.dk
6537 news:3tL1i.71$Ds5...@news.get2net.dk

> ET-Break:
> (2007-05-13, Sunday, CET 22:01, GMT 20:01)
> - "Jeg vil ikke ha' noget med dig at gøre."
>
> That was einem Matt.7,23-syntax (from the Mothership 2304).
>
> You are FIRED, Echelon - Asshole !!!

But *why* Manhattan ?

6602 news:pbidi.107$3A5...@news.get2net.dk

> Input Washington Square (Philadelphia) into WTC 911 picture, see ...

Oh ... I see ... They want You to understand óne thing (in Your own
language):

The *freedom* (of expression)

See perhaps also (ang. ytringsfrihed) ...

6603 news:tEndi.2$_Q1...@news.get2net.dk
6622 news:HqPdi.25$Wa6...@news.get2net.dk
6623 news:OKPdi.27$oz6...@news.get2net.dk

FUT News:dk.videnskab

-

Coming up:

[...]

File-number: 6684

"Jesus-loves-you" skrev
6684 news:_%Jgi.8$Gp...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
> (+ kommentar:)
> 6656 news:xO1fi.3$l5...@news.get2net.dk
>

> Program-memory (Aj-sætningslære, Ai-syntax) ...

Åh Gud ... Nu fatter jeg pointen:

I går aftes sendte Kanal 5 (en satellit-TV-station) klokken CET 21:00
filmen: Tilbage til Fremtiden (Back to the Future), Part 2, Amr. science
fiction fra 1989.

Klip fra denne film (part 1,2 og 3) er tidligere blevet benyttet (som
illustration) i VHS-bånd sendt til den iranske ambassade i Danmark (med kopi
til den muslimske Verden, c/o Den Saudi-Arabiske ambassade i Danmark) ...

0761 news:697ub.35615$jf4.1...@news000.worldonline.dk

> VHS-video-TAPE's send to Embassy of Iran, DK.

samt CD-ROM sendt til den muslimske Verden (rigtig mange ambassader) og et
kopi heraf til massemedier. Denne dog *krypteret* ...

5242 news:441aa4b0$0$181$edfa...@dread11.news.tele.dk

> See perhaps also the CD-Rom sent 2002-06-01: Lazarus.mpg
>
> Password:
> 0096 news:jBEt9.170651$Qk5.5...@news010.worldonline.dk

I går aftes så jeg filmen men faldt uheldigvis i søvn. Jeg havde ingen
anelse om, at der kom et Manhattan-break.

(Dog så jeg i hvert fald indtil textstring 'You're fired !!!' was on.)

Kanal 5 sendte filmen fra (the movie was on from) ...
2007-06-27, Wednesday, CET 21:00
til (to) ...
2007-06-27, Wednesday, CET 23:00
(dvs. varighed 2 timer)

Men der var også *reklamer* (commercials) indlagt i filmen.

Tidspunktet er derfor *rekonstrueret*:

Uden reklamer er varigheden på 104 minutter. Text-string 'You're fired!!!'
indtræffer her efter 0h34m13s.

Det vil sige, at dersom Kanal 5 IKKe havde afbrudt filmen undervejs med
reklamer, og at den startede præcis klokken 21, da ville tidspunktet havde
været CET 21:34:13.

Manhattan-break'et starter klokken ...

6683 news:jBJgi.6$xk...@news.get2net.dk

[ ... ]

> 2007-06-27, Wednesday, GMT 19:42:00, Output

2007-06-27, Wednesday, CET 21:42:00.

Med ca. 2 reklame-afbrydelser svarer CET 21:34:13 omtrent til
Manhattan-darkness-start-up-time!!!

Hmm ... der er vist INGEN tvivl her. En indirekte skjult hentydning til
*Echelon*.

Target found, Sir!

Memory on:
6227 news:tWdHh.34$dH...@news.get2net.dk

> WQas this a ...
>
> I'm gonna smoke you out, now
>
> ... (syntax) ?
>
> CET 14:15:43, delay 0
> - " ... (præcis[t]) ... "
>
> Well, well, well ... :-)

SMOKE THEM OUT, ET !

[ ... file 6684 fortsat ... ]

> But *why* Manhattan ?
>
> 6602 news:pbidi.107$3A5...@news.get2net.dk

Menory on:
6321 news:6W8Lh.28$BI...@news.get2net.dk

> Dersom spillereglerne i et demokrati IKKE overholdes, vælger folk at melde
> sig ud, apropos de danske voldelige BZ-erne med vandalismus, og i Pakistan
> bliver konsekvensen en *fanatisk* ekstrem udgave af Islam ... :-(

and ...

6516 news:Jks1i.93$tX5...@news.get2net.dk

> En dansk filosof, Arno Victor Nielsen, skrev/sagde for nylig i Information
> (ifølge Kristeligt Dagblad, 7. maj 2007, side 6), at ... "Politik handler
> om at få sin vilje. Demokratiet er ikke en religion - det er et sæt
> spilleregler, der er til for at undgå borgerkrig. ... "

Men hvis du, Echelon, hæver dig *over* loven og krænker vores ytringsfrihed.
Hvad vil da konsekvensen heraf blive ?

At andre mennesker går hen og gør ligeså ?

Og vupti, lige pludselig ... (in worst care) ... ja, så har vi en
borgerkrig !...

ET-Break (to Echelon):
(2007-06-28, Thursday, CET 10:45, GMT 08:45)
- "Come back."

10:45
- "To the way."

10:45
- "Of life."

Hmm ...

Memory on:

5175 news:44082ec6$0$24305$edfa...@dread14.news.tele.dk

> === citat start file 5136 ===
[ ... ]
> Hvis ikke den holdes i KORT-snor som en bidsk vagthund, da vil den æde os
> op indefra, apropos Big-Brother (Rev.(Åb.) 13,17) !!!

CET 13:43:10, delay 0, GMT 11:43:10
- "Enig."

Hmm ...

"Festen" fortsætter (måske) i aften:

Kanal 5 sender CET 21:00 filmen 'Back to the FUTURE (part 3)'.
(end-time: CET 23:45)

CET 15:04
- "Read my lips."

"Festen" fortsætter måske i aften...

CET 15:06
- "Skulle jeg hilse og sige."

-

Coming up:

[...]

File-number: 6685

"Jesus-loves-you" skrev
6685 news:9pOgi.28$ys6...@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]

[ ... Found markpointer: Back to the FUTURE, Part 2, You're fired!!! ... ]

> Hmm ... der er vist INGEN tvivl her. En indirekte skjult hentydning til
> *Echelon*.
>
> Target found, Sir!

[ ... ]

> 5175 news:44082ec6$0$24305$edfa...@dread14.news.tele.dk

> [ ... ]

ET-Break:
(2007-06-28, Thursday, CET 15:43:44, delay 0, GMT 13:43:44)
- "Nu skal du høre godt efter (så DR1 textTV p141)."

15:44
- "Will you report it ?"

Yes...

15:44
- "Do it for me."

Yes, Sir (the truth, the hole truth, and nothing else than the truth):

=== citat start ===

DR1 s141 tor 28 jun (2007, CET) 15:46:38

11:29 (CET, red.)

Senatet stævner Det Hvide Hus

Retsudvalget i USA's Senat har stævnet
Det Hvide Hus, vicepræsident Cheneys
kontor og justitsministeriet. Udvalget
kræver, at de udleverer dokumenter om
de aflytninger, efterretningstjenesten
NSA har udført uden retskendelser.

Aflytningsprogrammet blev afsløret i
december 2005 og har siden været
genstand for meget skarp kritik fra
borgerretsorganisationer og jurister.

Retsudvalgets formand, demokraten
Patrick Leahy, siger, at stævningerne
er et et (?) svar på regeringens systemat-
iske undvigelser og vildledninger. Tre
af retsudvalgets ni republikanske
medlemmer stemte med demokraterne for,
at stævningerne skulle afsendes.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

SVT Text 134 Tor 28 jun (2007, CET) 15:57:22

(Nyheter før kl 9, CET red.)

(Utrikes Publicerad 28 juni)

Bush stæms før att læmna ut dokument

Den amerikanska senatens justitie-
utskutt stæmmer Vita huset før att få
ut dokument om den telefonavlyssning
och kontroll av e-post amerikanska
medborgare utsattes før efter terror-
dåden den 11 september 2001.

Avlyssningen godkændes av George Bush
men genomførdes utan domstolsbeslut
och blev kænd først fyra år senare.

Utredarna har i 1,5 år førgæves begært
ut handlingar som visar på vilka lag-
liga grunder Bushadministrationen
ansåg sig kunna genomføra avlyssning-
en. Utskuttet kræver att Vita Huset
læmmar ut dokumenten senast 18 juli.

=== citat slut ====

Husk på, at det er *forfatningen* (the constitution) vi har sværget troskab
(ej præsidenten, Kongen/Dronningen, Premierministeren/Statsministeren oder
der Führer), apropos Watergate ... :-)

CET 16:25
- "Nemlig."

CET 16:25
- "Husk det."

-

Coming up:

6685 news:9pOgi.28$ys6...@news.get2net.dk with §77-censur
6686 news:RpOgi.29$jT6...@news.get2net.dk
6687 news:2uOgi.30$XO...@news.get2net.dk with §77-censur
6688 news:uvOgi.31$ys6...@news.get2net.dk
6689 news:KLOgi.32$5S6...@news.get2net.dk

Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6690

"Jesus-loves-you" skrev
6690 news:IMPgi.42$dY7...@news.get2net.dk

[ ... ]

> och kontroll av e-post amerikanska
> medborgare utsattes før efter terror-
> dåden den 11 september 2001.

Yes, Sir - You got it right: They are doing it (censor) *all* over the
world ... :-(

"Jesus-loves-you" skrev
6691 news:q6Qgi.46$oh...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Yes, Sir - You got it right: They are doing it (censor) *all* over the
> world ... :-(

ET-Break:
(2007-06-28, Thursday, CET 17:15:16, delay 0, minus som few seconds)
(2007-06-28, Thursday, GMT 15:15:16, delay 0, minus som few seconds)
(2007-06-28, Thursday, ET 11:15:16, delay 0, minus som few seconds)
- "Lead them ... "

17:18
- "To me."

Yes, Sir!

But *how* ?

17:20
- " ... (sign) ... "

17:21
- "I will give you."

Thank You, Sir...

17:21
- "You're welcome."

17:21
- "Friend."

17:21
- "Of mine."

:-)

-

Coming up:

[...]

File-number: 6692

"Jesus-loves-you" wrote
6692 news:YnQgi.47$7H...@news.get2net.dk

[ ... ]

> ET-Break:

[ ... ]

> (2007-06-28, Thursday, ET 11:15:16, delay 0, minus som few seconds)
> - "Lead them ... "
>
> 17:18
> - "To me."
>
> Yes, Sir!
>
> But *how* ?
>
> 17:20
> - " ... (sign) ... "
>
> 17:21
> - "I will give you."

ET-Break:
(2007-06-28, Thursday, CET 17:34:24, delay 0, minus some few seconds)
(2007-06-28, Thursday, ET 11:34:24, delay 0, minus some few seconds)
- "Banq de la Iblîs."

Sir! - I think, they gonna *chance* the program AGAIN ... :-)

From ...
6685 news:9pOgi.28$ys6...@news.get2net.dk

> SMOKE THEM OUT, ET !

[ ... ]

> [...]

[ ... ]

> "Festen" fortsætter (måske) i aften:
>
> Kanal 5 sender CET 21:00 filmen 'Back to the FUTURE (part 3)'.

17:38
- "Login."

17:38
- " ... (program-code changed) ... "

Fine ... :-)

17:40
- "To ... "

CET 17:40
- "Guess *who*!!!"

I think, I know ... :-)

-

Coming up:

[...]

File-number: 6693

"Jesus-loves-you" skrev
6693 news:aHQgi.50$YO...@news.get2net.dk

ET-Break:
(2007-06-28, Thursday, CET 17:58:56, delay 0, GMT 15:58:56)
- "Rapporter venligst (DR1 s148)."

Yes, Sir:

=== citat start ===

DR1 s148 tor 28 jun (2007, CET) 17:59:39

17:05 (CET, red.)

Brand ved atomkraftværk nær Hamborg

Der er udbrudt brand på et atom-
kraftværk tæt på Hamborg.

I følge det lokale brandvæsen er der
gået ild i en transformatorstation tæt
ved værket, men der er ikke nogen fare
for selve reaktoranlægget.

Af sikkerhedsmæssige grunde er atom-
reaktoren dog blevet taget ud af drift.

Atomkraftværket ligger ved Elben lige
syd for millionbyen Hamborg.

Branden er opstået, fordi noget køle-
væske er blevet antændt.

Ingen personer er kommet til skade,
siger en talsmand for brandvæsenet.

=== citat slut ====

I DR1 21:00 sagde nyhedsoplæseren, at hændelsen indtraf sent i eftermiddags.

Læs fx. også ...
http://politiken.dk/udland/article333174.ece
http://jp.dk/udland/europa/article987544.ece

Hmm ... denne her, den bliver vist ret ubehagelig, mulig radioaktiv!

-

Coming up:

[...]

File-number: 6694

none

Hvorfor krydsposter du hertil?
Dit vås har intet med videnskab at gøre.
FUT:dk.admin.netikette

"Jesus-loves-you" skrev
6677 news:Cdtgi.39$Ip5...@news.get2net.dk

[ ... ]

Øh ... Der er kommet en lille interessant opfølgning herpå.

Input andagtstekst fra www.ucb.dk :

(fra hæftet juni-juli-august 2007, modtaget *før* søndag 17/6-07)

=== citat start ===

Lørdag 30. Juni (2007, red.)
Terry Schafer vidste, hvad hun ville give sin mand i julegave, men det var
dyrere, end hun havde råd til.

Heldigvis gik en storsindet butiksindehaver ind på at lade hende pakke gaven
ind og tage den med imod et løfte om, at hun ville betale et ugentlige
afdrag. Da hun takkede ham, og han sagde: "Åh, det var så lidt," kunne ingen
af dem ane betydningen af hans gestus.

Den 4. oktober satte betjent David Schafer under patruljetjeneste efter en
bevæbnet røver, og han blev skudt i maven.

Da hans kone, Terry, fik besked om hvad der var sket, var hun henrykt over,
at hun ikke havde ventet til jul med at give sin mand gaven. Og hun var
dobbelt taknemmelig over forretningsmanden, der havde indvilliget i at dele
betalingen op i mindre afdrag, for ellers havde David været død.

Nu var han indlagt - ikke med et skudsår, men bare slemt forslået - fordi
han havde båret den skudsikre vest, hun havde givet ham tidligere på ugen.

Når timingen af en begivenhed er mere bemærkelsesværdig end selve
begivenheden, tilskriver nogle mennesker det held, skæbne, tilfældighed
eller karma. (Det er som regel de samme, der ser fødsel, død, afbrydelser og
forsinkelser som tilfældige hændelser og ikke som et guddommeligt mønster!).
Men sådan så Kong David ikke på det ...

=== citat slut ====

Vi er mange kristne, der har oplevet dette, at *timingen* af en begivenhed
har været bemærkelsesværdig.

Og mht. ET ...

Sent: Friday, June 29, 2007 CET 11:04, GMT 09:04
Subject: Den forbudte tanke
6695 news:hW3hi.12$Kc6...@news.get2net.dk

> ... - noget,
> som engle attrår at få indblik i.
>
> (1.Pet. 1,8-12)
>
> ET gør sig altså muligvis mange tanker angående den dersens
> Designer-of-the-Univers (ifølge Bibelen) ... :-)

... kan vi IKKE på forhånd *udelukke*, at de har oplevet noget tilsvarende!

-

Coming up:

6696 news:9w9hi.26$Xe...@news.get2net.dk

Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6697

"none" <""jhp\"@(none)"> skrev

[ ... file 6676 ... ]

> Hvorfor krydsposter du hertil?
> Dit vås har intet med videnskab at gøre.
> FUT:dk.admin.netikette

Øh ... Det er altid farligt på forhånd at definere og på den baggrund tage
PATENTRET *realiteternes-verden*, for sæt nu at man har taget fejl!

Sand videnskab må derfor forholde sig *neutral* mht. hypoteser om dit-og-dat
indtil dokumentationen (og dermed bevisførelsen) foreligger.

Mht. tidsforskydninger har videnskabsfolk, heriblandt ...

> [...]

> universet, hvis man bare tilbageleverer det til tiden ?
>
> Hvordan skal vi ellers kunne forklare Universets opståen ?

... faktisk talt om, at på *kvante-niveau* kan partiklerne (eller hvad vi nu
skal kalde det) opføre sig ejendommeligt, herunder tilsyneladende "springe"
i tiden.

Jeg har i sin tid nævnt et konkret eksempel (en forsøgsopstilling), men
dette blev desværre misforstået af kloge debatører på denne
nyhedsgruppe ... :-(

Se evt. ...