Dag 195 (14 juli): Nogen har tilsyneladende ude fra Rummet markeret datoen! - Re: News 2021-07-01, 1675 days to global Nuclearwar

Dag 195 (14 juli): Nogen har tilsyneladende ude fra Rummet markeret datoen!

-

Den 04-07-2021 kl. 20:53 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2021-07-01, 1675 days to global Nuclearwar
Date: Sun, 4 Jul 2021 20:53:03 +0200
22987 <60e20391$0$693$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/mnyjOewnv00/m/-GvinX8YAgAJ

Headline:

Dag 195 (14 juli): Nogen har tilsyneladende ude fra Rummet markeret datoen!

-

DR S119 fre 16 jul 10:07:54
14.juli dr.dk/nyheder 06:29

HACKERGRUPPE PLUDSELIG FORSVUNDET
En af verdens mest fremtrædende og
succesfulde hackergrupper forsvandt fra
internettet tirsdag.

Pludselig var der ikke længere adgang
til flere websider, der styres af
gruppen REvil, skriver Reuters.

REvil, som sættes i forbindelse med
Rusland, har inkasseret millioner af
kroner på ransomware, hvor hackere
stjæler data, som kun leveres tilbage,
hvis man betaler en løsesum.

Gruppen stod tidligere i juli bag et
globalt angreb mod op til 1.500
virksomheder.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/frygtet-hackergruppe-bag-globalt-angreb-er-pludselig-forsvundet-fra-nettet

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2021-07-17 kl. 10.23
31 min. siden
Dansk OL-chef efter smittetilfælde: Her er meget sikkert

Missing DR-news 2021-07-12 kl. 07.04 - 2021-07-15 kl. 12.04, idioter!

TV2:
Kan oversvømmelser som dem i Vesteuropa ske i Danmark?
17. jul. 2021, 09:44

UFO-investigation-news (UFO-efterforsknings-nyheder):

Google vandalism (Google hærværk):

An evil Google-demon came from hell to steal my time and to
destroy my files (including the entire UFO-archive)!

En ond Google-dæmon kom fra helvede for at stjæle min tid og for
at ødelægge mine filer (inklusiv hele UFO-arkivet)!

Eksempler på Google-vandalismen, se Indgangs-filer via ...
Examples of the Google-vandalism, see Entry-files through ...
https://sites.google.com/site/kallbackup0001/logfile

For more information see ...

Subject: Har du nogensinde hørt om PanAm-syndronet ? -
Re: Idiotistan -
Re: Sminke-partiet Google (*Billigmandslort*)! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 15:51:40 +0200
22854 news:60817f6f$0$675$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/google/22-xxx/22-854
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/nlJpvofhAgAJ
+
https://sites.google.com/view/kall-ghoogle/files/22-858b

Det får uheldigvis så den SKADELIGE *konsekvens*, at
UFO-efterforskningsarbejdet de næste 4 måneder (inden Google
deadline den 1. september 2021) IKKE kan foregå så effektivt som
ønsket! Jeg er TVUNGET til at redde, hvad reddes kan. Sorry ET! ... :-(

Dette arbejde er deværre langtfra færdigt, og bliver det måske
aldrig, men websiderne skulle nu være konverteret til det
"vidunderlige" nye format!

I hvert fald en webside gik tabt (ved et uheld):
Kall-Satellite-0001
https://sites.google.com/site/kallsat0001/

Og nu tilbage til det *vigtige*, UFO-efterforskningen:

Found:

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2021-07-14-01-03-50/

Kurs 17 grader
Faldvinkel -8 grader (ret usædvanlig)

=>

14. juli = dag no 195 i året (196 ved skudår)

Compare with ...

Target: Homestar of ET (ETs hjemstjerne)
https://sites.google.com/view/homestar-of-et/

Moderstjernens position menes således at befinde sige på ca. ...

Galaktisk længdegrad 45-46 (i et 600-talsystem samt i
stjernekort-2 ud af 4, hver på 150 enheder)

600-tal-system:

Galaktisk
længdegrad 195,6518082
breddegrad + 8,049132769

and ...

Time
01:03:50 ~ 104

Compare with ...

104:

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/104
https://sites.google.com/view/markpointer/start/1x/104

See also ...

Det Periodiske Systems "fingeraftryk" = 43,61 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics

43 and 61 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43

Man kan *kryptere* sit kendskab (til tallene 61 og 43) ved
at lægge dem sammen:

+43
+61
=
104

Nogen (eller noget) har tilsyneladende ude fra Rummet markeret
datoen, skønner jeg, (hvilket UDELUKKER de fleste forfalskninger;
idet de færreste svindlere jo behersker rumfart)!

Dernæst ...

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2021-07-16-02-29-26/

Kurs 255 grader
Faldvinkel 60 grader (ret usædvanlig)

255 * 600/360 = 425 and/or -175

Compare with ...

Jerusalem
https://sites.google.com/view/abraham-c/topic/jerusalem

Distance Crater-Jerusalem = 175

Og kanske også ...

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2021-07-17-01-48-17/

Kurs 279 grader
Faldvinkel 14 grader (ret usædvanlig)

(
[...]

1 time = 60 minutter

60 + 48 = 108

Compare with ...

https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/22-xxx/22-9xx/22-97x/22-972

>>> to ...
>>> 108,02934894 global-600-units to Crater
>>> 108,00205394 global-600-units to Crater (Stonehenge-DATA)

and ...

https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/22-xxx/22-8xx/22-89x/22-892

> [...]
> kode i UFO-efterforskningen), da opdager vi, at inddelingen ud
> for Salme 107 er femte-del.
>
> Og en femte-del er præcis det samme vi har fundet i distance
> fra Krateret i Mexixo til Stonehenge.
>
> Salme 108 er citater hentet fra Salem 57 og 60.
>
> Til sammen giver de 117 (som "tilfældigvis" er targets galaktiske
> lændegrad, målt i vores 360°-system).
>
> Og ...
>
> 108 - 60 = 48 som menes at være *distancen* ud til deres
> Moderstjerne (målt ud fra Målestokken 78-Platin-193 med ½-life ppå
> 50 år, d.v.s. i alt 48*50 = 2400 lysår).

Og der hører sikkert MERE med til historien (som jeg ikke lige nu
og her kan gennemskue), men ...

ALT, hvad jeg ved, er, at ...

3 unge kvinder (fra Argentina) gjorde sig *ekstraordinært*
bemærket lørdag aften den 3 juli 2021, apropos targets position
i det sydlige *Argentina* (i Abrahamkoden) ...

Åh ...

Skøre Google-idioter! De har ÆNDRET adressen, disse *amatører*!

Se:
https://sites.google.com/site/abraham175code/target-et-homestar-or-mothership/40-94-70-41-sphinx

Hmm ...

Vi må vist hellere lige registrere hændelserne:

https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/2021-07-14-m/22-989

Last OUTPUT: 22901a <6098decb$0$691$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/BQ9aB3mQBgAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 22989