TV serien Kruttrøyk

Tor Even Skjervø

Er det noen som har, eller vet om hvor man kan få tak i serien
"Kruttrøyk" som gikk første gang på NRK i midten
av 70-tallet ? Har bare vage minner fra serien som var en humoristisk
Western,og blandt de kjente var moromannen
Festus som han ble kalt.Hvor mange episoder som er laget eller ble sendt
husker jeg ikke.
Er det noen som har mere info,evt vet om denne er skaffbar i dag ?

Ewelyn Jordal

Jeg ser på Amazon at den har vært produsert, men at den for tiden ikke
er tilgjengelig: "THIS VIDEO IS CURRENTLY NOT AVAILABLE. The studio is
currently not producing this VHS edition. If you would like to purchase
this video, we recommend that you occasionally check this page to see if
it's been re-released".

Da er det vel ikke så enkelt...

Amazon har imidlertid noe som de kaller for "The First Draw Collection"
som er 4 kassetter (259 minutter) med utdrag fra Gunsmoke, Rawhide, Have
gun - will travel og The Wild, Wild West.

-ewe

Kjell Ove Hattrem

> [...]

> er tilgjengelig: "THIS VIDEO IS CURRENTLY NOT AVAILABLE. The studio is
> currently not producing this VHS edition.

Det er kanskje verdt å forsøke Black Stars "video hunt"-system.

http://blackstar.co.uk/circle/video_hunt

Kjell Ove Hattrem

kske...@gmail.com

- Western-serien KRUTRØYK ( var den første TV-serien som var tekstet på nynorsk ! )- begynte lørdag 9. (eller ? 16. )august 1969 og sluttet engang i 1974.