Er her noen som vet hvordan jeg slår av/på mobilsvar på Ericsson T20? Takker
for hjelp.
Johnny Jensen
Oppheve ALLE viderekoblinger: ##002#
Tast firkant firkant 002 firkant og trykk på ringetasten.
Ringetasten er den tasten du trykker på for å ringe ut etter at du har slått
et telefonnummer.
Mvh
PerMØ
Per Morten Østby
> Oppheve ALLE viderekoblinger: ##002#
> Tast firkant firkant 002 firkant og trykk på ringetasten.
Takk! Hva gjør jeg når jeg skal aktivere igjen da? :-)
Johnny Jensen
For abo i Telenors nett, sjekk her:
http://telenormobil.no/tjenester/viderekobling/brukerveiledning/index.jsp
For abo i Netcoms nett, sjekk her:
http://www.netcom.no/content/content.asp?Level=4&CategoryId=156&DocumentId=7
9
PerMØ