Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Hvordan slå av mobilsvar?

0 views
Skip to first unread message

Johnny Jensen

unread,
Jul 22, 2001, 10:11:04 AM7/22/01
to
Hei!

Er her noen som vet hvordan jeg slår av/på mobilsvar på Ericsson T20? Takker
for hjelp.

Johnny Jensen


Per Morten Østby

unread,
Jul 22, 2001, 4:56:54 PM7/22/01
to
"Johnny Jensen" <torb...@online.no> skrev i melding
news:T7B67.909$4E6....@news1.oke.nextra.no...

Oppheve ALLE viderekoblinger: ##002#
Tast firkant firkant 002 firkant og trykk på ringetasten.

Ringetasten er den tasten du trykker på for å ringe ut etter at du har slått
et telefonnummer.

Mvh
PerMØ


Johnny Jensen

unread,
Jul 22, 2001, 6:46:41 PM7/22/01
to

Johnny Jensen

> > Er her noen som vet hvordan jeg slår av/på mobilsvar på Ericsson T20?
> Takker
> > for hjelp.

Per Morten Østby

> Oppheve ALLE viderekoblinger: ##002#
> Tast firkant firkant 002 firkant og trykk på ringetasten.


Takk! Hva gjør jeg når jeg skal aktivere igjen da? :-)

Johnny Jensen


Per Morten Østby

unread,
Jul 23, 2001, 5:24:17 PM7/23/01
to
"Johnny Jensen" <torb...@online.no> skrev i melding
news:kKI67.1177$4E6....@news1.oke.nextra.no...

>
> Johnny Jensen
> > > Er her noen som vet hvordan jeg slår av/på mobilsvar på Ericsson T20?
>
> > Oppheve ALLE viderekoblinger: ##002#
> > Tast firkant firkant 002 firkant og trykk på ringetasten.
>
> Takk! Hva gjør jeg når jeg skal aktivere igjen da? :-)
>
> Johnny Jensen

For abo i Telenors nett, sjekk her:
http://telenormobil.no/tjenester/viderekobling/brukerveiledning/index.jsp

For abo i Netcoms nett, sjekk her:
http://www.netcom.no/content/content.asp?Level=4&CategoryId=156&DocumentId=7
9


PerMØ


0 new messages