Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Tegnesoftware

0 views
Skip to first unread message

Stig

unread,
Jul 1, 2003, 8:23:41 AM7/1/03
to
Hei!
Er det noen som kan annbefale et greit og enkelt program for tegning av hus
og terreng i 3D
Skulle ha tegnet inn et uteområde og fått med naturhellinger etc.

Mvh Stig


Martin A Hansen

unread,
Jul 1, 2003, 4:09:03 PM7/1/03
to

"Stig":

Er det noen som kan annbefale et greit og enkelt program for tegning av hus
> og terreng i 3D
> Skulle ha tegnet inn et uteområde og fått med naturhellinger etc.

Det finnes et program som heter Floorplan 3d, og der kan man hvert fall
tegne huset, men om det også kan ta uteomårder vet jeg ikke. Har sett det
hos
www.datajungelen.no
Spør'em da vel.

Martin

0 new messages