Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Leter etter Visual C++ 1.52

1 view
Skip to first unread message

Per G Jensen

unread,
May 10, 2006, 7:08:31 AM5/10/06
to
Hei!

Jeg skal videreutvikle en 16 bits C-applikasjon til en strekkodeskanner, men
ifølge opphavsmannen så fungerer koden bare 100% med Visual C++ 1.52.

Problemet er at 1.52-versjonen ikke lenger er å oppdrive noe sted, heller
ikke hos Microsoft, forhandlere eller bekjente som det var naturlig å
spørre.

Er det noen her som sitter på en kopi eller som kan peke meg i riktig
retning?

Hilsen Per G Jensen

Fredrikstad


Per G Jensen

unread,
May 10, 2006, 7:21:57 AM5/10/06
to

Alf P. Steinbach

unread,
May 10, 2006, 8:43:07 AM5/10/06
to
* Per G Jensen:

Jeg sitter på en original men riktig retning er Microsoft: spør dem.

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is it such a bad thing?
A: Top-posting.
Q: What is the most annoying thing on usenet and in e-mail?

Rune Huseby

unread,
May 10, 2006, 8:43:43 AM5/10/06
to
"Per G Jensen" <p...@nospam-manu.no> wrote in
news:e3sicl$m89$1...@bat-news01.banetele.basefarm.net:

> Hei!

[...]

> Er det noen her som sitter på en kopi eller som kan peke meg i riktig
> retning?

Det er tilgjengelig på MSDN Subscriber Downloads, som du må ha MSDN
Subscription for å få tilgang til.

--
Rune Huseby

Per G Jensen

unread,
May 10, 2006, 9:24:28 AM5/10/06
to
"Alf P. Steinbach" <al...@start.no> skrev i melding
news:4ce5f1F...@individual.net...

>* Per G Jensen:
>>
>> Jeg skal videreutvikle en 16 bits C-applikasjon til en strekkodeskanner,
>> men
>> ifølge opphavsmannen så fungerer koden bare 100% med Visual C++ 1.52.
>>
>> Problemet er at 1.52-versjonen ikke lenger er å oppdrive noe sted, heller
>> ikke hos Microsoft, forhandlere eller bekjente som det var naturlig å
>> spørre.
>>
>> Er det noen her som sitter på en kopi eller som kan peke meg i riktig
>> retning?
>
> Jeg sitter på en original men riktig retning er Microsoft: spør dem.
>

Som nevnt har jeg allerede vært i kontakt med Microsoft, og de kunne
(ville?) ikke hjelpe til, eller så var han jeg snakket med uvitende om
rutinene rundt gamle produkter.

Per G Jensen

unread,
May 10, 2006, 9:27:05 AM5/10/06
to

"Rune Huseby" <rhus...@broadpark.no.invalid> skrev i melding
news:Xns97BF95D347015ru...@217.13.9.15...

Hjertelig takk for tipset! Har også fått det samme tipset fra to andre, så
da er vel løsningen i sikte. :-)


0 new messages