double foo(double x)
{
return exp(x);
}
Hva trengs av kompilatorer, linkers, Runtime libraries (LIBCMT.lib?),
konfigurasjonsfiler (foo.exp) osv osv? (Legg merke til at jeg bruker
funksjoner fra mattebiblioteket).
Forslag til "best practice" og installasjonsverktøy mottas også med takk.
Boa
Det vet jeg ikke, men jeg kjenner folk som har levd av å gjøre dette
for Wall Street, og det var ikke spesielt lettvint. Kanskje er det
lettere å integrere nyere Excel mot C-sharp.
Det er forholdsvis lett å skrive C-plugins for Gnumeric. Men hvis
Windows er et krav, så er ikke Windows-versjonen av Gnumeric helt
moden ennå.
Det burde være lett i VBA. Søk på "vba declare dll" eller noe slik, så
burde du finne noe. Jeg ville kompilert DLLen med statisk runtime slik
at du ikke trenger runtime-DLLer.
--
Be seeing you.