Distro valg

Ottar Longva

Hei
Har brukt Slackware i mange år, men har gått over til ubuntu.
Kjørte "mv .* ~/old" og bruke den gamle "home (egen partisjon)".

--
Ottar

Bjørn Mork

Imponerende! Jeg syntes jeg holdt ut lenge med Slackware, men nå er det
vel rundt 15 år siden jeg konvertere til Debian. Har ikke sett noe
behov for å bytte siden.

Bjørn
--
I mean, ban the war on poverty

Ottar Longva

Den Wed, 11 Nov 2015 16:48:54 +0100, skrev Bjørn Mork:

> Imponerende! Jeg syntes jeg holdt ut lenge med Slackware, men nå er det
> vel rundt 15 år siden jeg konvertere til Debian. Har ikke sett noe
> behov for å bytte siden.
Ble overasket nå -- fikk svar her.
Brukt Ubuntu en del på laptop og ble fristet til og installer xubuntu på
hovedmaskin så nå har jeg gjort det.

--
Ottar