Tastatur fra pckeyboard.com

Eivind E

Er det noen som har erfaring med å kjøpe tastatur fra
www.pckeyboard.com? Jeg ser at de har tastatur med
kontroll på "rett" plass.

Clas Mehus

On Mon, 28 Nov 2011 18:59:26 +0100, Eivind E <eiv...@terraplane.org>
wrote:

>Er det noen som har erfaring med å kjøpe tastatur fra
>www.pckeyboard.com? Jeg ser at de har tastatur med
>kontroll på "rett" plass.

Altså ytterst, som vel er i likhet med de fleste tastaturene på
markedet? Det er vel stort sett bare på noen bærbare pc-er man ser
Fn-tasten utenfor ctrl. På Lenovo-en min kan jeg imidlertid bytte om
funksjonen for disse to tastene i BIOS...

--
Clas Mehus
- "Den som har flest prylar när han dör vinner..."

Dagfinn Ilmari Mannsåker

Clas Mehus <clas....@idg.no> writes:

> [...]
> Fn-tasten utenfor ctrl. På Lenovo-en min kan jeg imidlertid bytte om
> funksjonen for disse to tastene i BIOS...

Til venstre for A er det eneste rette stedet for kontrolltasten.

--
ilmari
"A disappointingly low fraction of the human race is,

Bjørn Mork

ilm...@ilmari.org (Dagfinn Ilmari Mannsåker) writes:

> Til venstre for A er det eneste rette stedet for kontrolltasten.

Hø? Hvem vil vel ha A der Windows-tasten skal være?

Bjørn
--
How can you say that the Democrats are tapping your phone

Helge Bjørkhaug

De som bruker Ctrl-a ( velg alt ) veldig mye ...?

--
Snutten

Øyvind Rise

Helge Bjørkhaug <usenet.hel...@spamgourmet.com> wrote:

> De som bruker Ctrl-a ( velg alt ) veldig mye ...?

Eller medlemmer av Anonyme vinduskontrollørers fellesskap ?

--
Øyvind Rise

Eivind E

On 2011-11-29, Clas Mehus <clas....@idg.no> wrote:

> [...]
> Fn-tasten utenfor ctrl. På Lenovo-en min kan jeg imidlertid bytte om
> funksjonen for disse to tastene i BIOS...

Da var jeg nok noe upresis for jeg tenkte på dette :
http://ep.yimg.com/ca/I/pckeyboards_2163_276533

Eivind E

On 2011-11-29, Dagfinn Ilmari Mannsåker <ilm...@ilmari.org> wrote:

> Til venstre for A er det eneste rette stedet for kontrolltasten.

Det er akkurat det jeg er ute etter.

Petter Gustad

Eivind E <eiv...@terraplane.org> writes:

> Det er akkurat det jeg er ute etter.

Jeg har et par happy hacking tastaturer. Disse er jeg veldig fornøyd
med. Har hatt dem i flere år og de viser ingen tegn på slitasje. Men
hvis du trenger mye funksjonstaster og stæsj så er det ikke noe for
deg.

På jobb har jeg noen Logitech tastatur samt en Lenovo laptop hvor jeg
definerer Caps Lock som control i software. Logitech tastaturene
holder typisk et år før tastene begynner å fuske. Lenovo tastaturet
holdt litt lenger.

//Petter

--
Sv: Fordi det roter til rekkefølgen i forhold til hvordan man
vanligvis leser tekst.

Eivind E

On 2011-12-01, Petter Gustad <newsm...@gustad.com> wrote:

> [...]
> definerer Caps Lock som control i software. Logitech tastaturene
> holder typisk et år før tastene begynner å fuske. Lenovo tastaturet

Jeg flytter også om på tastene i software men har lyst på en
løsning i hardware som fungerer også under installasjon,
singleuser o.s.v. Hadde det ikke vært for akkurat dette
har jeg nok av tastaturer fra før win95-tastene kom til å klare
meg i mange år enda...