Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

Raspberry Pi

已查看 10 次
跳至第一个未读帖子

Morten Nygaard Åsnes

未读,
2012年10月15日 06:12:572012/10/15
收件人
Noen her som har gjort noe gøy med Raspberry Pi? Det er akkurat kommer
en ny versjon av Raspberry Pi Model B, med 512 MB minne (mot tidligere
256 MB). Har akkurat lagt inn en bestilling, og om valuttaen ikke endrer
seg for mye før den sendes, skal den akkurat snike seg under tollgrensen
;-)

http://www.raspberrypi.org/archives/2180

--
Morten Nygaard Åsnes
http://www.twitter.com/mortenaa

Péter Henrik Gombos

未读,
2012年10月15日 07:36:482012/10/15
收件人
Morten Nygaard Åsnes <mnaa...@gmail.com> wrote:
> [...]
> 256 MB). Har akkurat lagt inn en bestilling, og om valuttaen ikke endrer
> seg for mye før den sendes, skal den akkurat snike seg under tollgrensen
Min kom akkurat ikke under tollgrensa da jeg bestilte tidligere i år, så
jeg vil ikke ha for høye forhåpninger. Har ennå ikke funnet på noe morsomt
med den da, men jeg har tanker om å lage en moderne radiovekkeklokke med
internett and the works med den. Får bare se om jeg får tid/lyst..

Morten Nygaard Åsnes

未读,
2012年10月16日 03:15:522012/10/16
收件人
On 2012-10-15, Péter Henrik Gombos <gom...@pvv.ntnu.no> wrote:
> [...]
> med den da, men jeg har tanker om å lage en moderne radiovekkeklokke med
> internett and the works med den. Får bare se om jeg får tid/lyst..

Med utgangspunkt i Tollvesenet sine valuttakurser skal jeg komme 2 kr under
grensen, kursen gan jo fort endre seg to kroner innen varen blir sendt...

Har noen ideer jeg også, men det er først og fremst tiden som er problemet.

Morten Nygaard Åsnes

未读,
2012年10月16日 03:16:352012/10/16
收件人
On 2012-10-15, Péter Henrik Gombos <gom...@pvv.ntnu.no> wrote:
> [...]
> internett and the works med den. Får bare se om jeg får tid/lyst..

Med utgangspunkt i Tollvesenet sine valuttakurser skal jeg komme 2 kr under
grensen, kursen kan jo fort endre seg to kroner innen varen blir sendt...

Har noen ideer jeg også, men det er først og fremst tiden som er problemet.

0 个新帖子