Tidligere har jeg bare installert nye servere som ny DC, tatt ut den
gamle, satt inn den nye, avmeldt arb. stasj. og påmeldt arb. stasj. mot
den nye. Det må da finnes en enklere måte enn dette?
Øystein
Installer ny maskin som ekstra-DC med DNS-server, overfør kontrollen av alt
i AD og DNS til den nye serveren. Demote den gamle DC-en. Presto!
Husk klientenes DNS-oppsett.
--
_________________
Rolf @ Questus ans