Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

batch-filer og mellomrom i sti i windows xp

10 views
Skip to first unread message

Arild Bjørk

unread,
Apr 2, 2006, 1:13:04 AM4/2/06
to
Modifiserer ein versjon av gpg2go men har problem med handtering av
mellomrom i katlogar under windows xp. Brukar %1 i batch-fila for å ta inn
parameter. Har laga ei batch-fil som skal kryptere fleire filer i ein
katalog (sti\*.*), men eg får det ikkje til når det er mellomrom i stien til
katalogane. Eg har sett " rundt variabelen i håp om at skal løyse det utan
lukke.

Kva skal til for at windows xp aksepterer?
Eg kan ikkje bruke Windows scripting sidan løysinga må kunne køyrast på
maskiner med begrensa rettar.


Alf P. Steinbach

unread,
Apr 2, 2006, 1:57:40 AM4/2/06
to
* Arild Bjørk:

> Modifiserer ein versjon av gpg2go men har problem med handtering av
> mellomrom i katlogar under windows xp. Brukar %1 i batch-fila for å ta inn
> parameter. Har laga ei batch-fil som skal kryptere fleire filer i ein
> katalog (sti\*.*), men eg får det ikkje til når det er mellomrom i stien til
> katalogane. Eg har sett " rundt variabelen i håp om at skal løyse det utan
> lukke.
>
> Kva skal til for at windows xp aksepterer?

Det er selvfølgelig mulig at du har gjort noe tull slik at du faktisk
ikke får overført stier med mellomrom i til det aktuelle programmet, men
mer sannsynlig at gpg2go rett og slett ikke aksepterer mellomrom.

I så fall kan du bruke 8.3 filnavn.

For eksempel, "C:\Program Files\Microsoft Visual Studio .NET" angis i
8.2-format som "C:\PROGRA~1\MICROS~2.NET", som du kan finne ved å bruke
vedheftede batch-fil.
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is it such a bad thing?
A: Top-posting.
Q: What is the most annoying thing on usenet and in e-mail?

Arild Bjørk

unread,
Apr 5, 2006, 1:25:21 AM4/5/06
to
"Alf P. Steinbach" <al...@start.no> skrev i melding
news:499av5F...@individual.net...
>* Arild Bjørk:

> I så fall kan du bruke 8.3 filnavn.
>
> For eksempel, "C:\Program Files\Microsoft Visual Studio .NET" angis i
> 8.2-format som "C:\PROGRA~1\MICROS~2.NET", som du kan finne ved å bruke
> vedheftede batch-fil.

Kjørte testar for å sjå kva som vart sendt som variabel og så at " blei med
rundt slike stiar. Fann ei løysing på problemet hjå Microsoft:
http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/percent.mspx?mfr=truehttp://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/percent.mspx?mfr=true


Alf P. Steinbach

unread,
Apr 5, 2006, 1:29:24 AM4/5/06
to
* Arild Bjørk:

Og hva var løsningen? Var det ingen hjelp i batch-filen du fikk i
meldingen du her svarte her?

Arild Bjørk

unread,
Apr 5, 2006, 1:49:43 AM4/5/06
to
"Alf P. Steinbach" <al...@start.no> skrev i melding
news:49h2tlF...@individual.net...
>* Arild Bjørk:

> Og hva var løsningen? Var det ingen hjelp i batch-filen du fikk i
> meldingen du her svarte her?

Løsningen di fungerte sikkert fint, så takk for at du svarte så raskt. Eg
ville gjerne behalde dei lange stinamna og valde løysinga som fjerna " som
vert motteken av batch-fila.

%~1
Expands %1 and removes any surrounding quotation marks

rem Pakke ned mappestruktur
%g2g%\gnupg\zip.exe -r "%~1\..\%FILNAMN%.zip" "%~1"


0 new messages