Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Lydkortdriver

1 view
Skip to first unread message

Harald Mossige

unread,
Nov 5, 2005, 8:30:48 PM11/5/05
to
Eg har eit gamalt lydkort, Dataekspert MED6617, og har funne ein driver for
WIN NT. Eg tenker meg å forsøka den på WIN2K. Går det, så går det - ? Kva
bør eg veta eller vera forsiktig med før eg forsøker? Eller, høyrer det til
å ikkje fungera?

HM


Harald Ljøen

unread,
Nov 5, 2005, 10:03:15 PM11/5/05
to
Harald Mossige wrote:

Dette hører inn under kategorien "funker ikke - garantert". Du må prøve
å finne en driver for Win2k, eller håpe på at driveren følger med på
Win2k installasjons-CDen.

--
harald

Harald Mossige

unread,
Nov 5, 2005, 11:25:52 PM11/5/05
to

"Harald Ljøen" <hlj...@gmail.com> wrote in message
news:Tnebf.527$Ti5....@news2.e.nsc.no...

:-((

Men takk alikevel.

HM


0 new messages