/M
--
SUBLIMITETSAKADEMIEN
http://mac.abc.se/~pictor/web.html
Hvis vi ser bort fra "ulovlige" nettsteder, bittorrents, edonkey, o.l. så
kan du hente ned IE7 dersom du er MSDN-abonnent.
Se URL:http://www.microsoft.com/windows/IE/ie7/default.mspx
--
_________________
Rolf @ Questus ans
Eller TechNet Plus abb.
--
1/1g
Det er sikkert sant. Jeg overser ofte Technet-mulighetene.