Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Sette opp exchange-server

13 views
Skip to first unread message

Jahn-Ivar Emberland

unread,
Dec 7, 2005, 4:07:53 PM12/7/05
to
Er det noen som har en liten "guide" til å sette opp en exchange-server
(Windows 2003).

Skal sette opp en delt kalenderløsning, og har forstått det slik at med
Office 2003 må man kjøre Exchange, og kan ikke bruke "delingsfunksjonen" i
Office.


Jahn-Ivar


Helge Bjørkhaug

unread,
Dec 8, 2005, 12:18:30 AM12/8/05
to
0 new messages