Skal sette opp en delt kalenderløsning, og har forstått det slik at med
Office 2003 må man kjøre Exchange, og kan ikke bruke "delingsfunksjonen" i
Office.
Jahn-Ivar
<http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/exchange/2003/deployment.mspx>
--
1/1g