Sjekke dokumentasjonen og konfigurasjoen til ZoneAlarm for å finne ut
hvordan du tillater programmer som f.eks firefox til å komme ut på nettet?
>
--
Bjørn Brox
Får du avinstallert ZoneAlarm? Isåfall burde vel det ordne problemet...
--
Odd H. Sandvik
> Saken er den at jeg kommer ikke så langt, for jeg får ikke engang opp
> ZoneAlarm-programmet sånn at jeg kan konfigurere internett-tilgangen. Jeg
Den nye versjonen har masse bugs. Prøv å få tak i 6.1.744.001
--
Lars-Erik - http://home.chello.no/~larse/ - ICQ 7297605
Ser ut som om de har laget no' skikkelig rot - ja.
Heldigvis hadde jeg forrige versjon liggende.
mvh
Når du har et slikt problem med dette programmet så kan det komme av at det
ligger igjen info fra gammel installasjon.
Om du ikke allerede har programmet på PCene anbefaler jeg programmene
CCleaner http://www.ccleaner.com/download/ (har haker du vekk Yahoo!
Toolbar om du ikke har Yahoo! installert da) og EasyCleaner
http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm. Begge har
norskspråkdrakt inkludert om det er å foretrekke.
Du kan også manuelt redigere Registerfil ved å gå til Start | Kjør og
skrive Regedit og trykke OK og skrive ZoneAlarm i søkevinduet og slette det
som kommer opp.
--
Mvh/Kind Regards
Ingrid Margrete Friheim
E-post: fri...@netcom.no
http://home.no.net/ifriheim/
This e-mail is scanned with NIS2006
MSN Messenger
Den raskeste veien mellom deg og dine venner
Last ned Messenger gratis her http://messenger.msn.no/