Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Ønske: solitaire.exe fra Windows Vista (52xx builds)

3 views
Skip to first unread message

Vegard Krog Petersen

unread,
Oct 31, 2005, 4:22:39 PM10/31/05
to
Hei.

Kan noen hjelpe meg med dette?

Jeg skulle svært gjerne hatt en kopi av solitaire.exe fra Windows Vista
(52xx builds). Den kan nemlig kjøres under WinXP med litt hacking:

http://www.extended64.com/blogs/rafael/archive/2005/10/12/1421.aspx

Jeg er ganske glad i kabalspill... :-)
http://solitaire.vegard2.no/

NB: Hvis noen har .exe filen (og nødvendige andre filer) for Windows
Vistas 'Shanghai Solitaire' er jeg meget interessert i de også (siden
hackeren sier: > I'll upload patches for the other games later.

Send til min Gmail-konto:
vegard {dot} krog {dot} petersen {alfakrøll} gmail {dot} com

Takk på forhånd! :-)

--
Vegard Krog Petersen - Norway

http://vegard2.no -
Solitaire MahJongg guide, Sarah Michelle Gellar Solitaire,
Freeware Logo & symbol, Halma & Chinese Checkers,
Pachisi & Ludo, Freeware Solitaire, My fishy site (fishing
games), a.c.f.g information, Fredrikshald Havfiskeklubb
18+ sites: Firefoxy, Adult Solitaire, Fishy Pictures,
Sexy Chess, Sexy Librarians, Sexy Football
---------------------------------------------------------

0 new messages