Hvor komplisert er det å bytte navn på ein w2k server og på et domene (LAN
domene, ikke internett domene ;-).
Hvilke fallgruber finnes og finnes det en sjekkliste på hva som må
rekonfigureres og / eller sjekkes etterpå?
Geir
Du bør installere på nytt, du må i hvertall avinstallere AD (DCPROMO) og så
endre navn på server for så å legge inn AD igjen, husk også på å fjerne og
legge inn slikt som DNS på nytt også. Det er såpass mye problemer rundt
dette at man pleier å sette opp hele serveren og domene på nytt.
/Per W.
Se URL:http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;292541
MSKB er din venn i slike situasjoner, men det finnes også mange andre kilder
til info. Har du søkt? Har du søkt gjennom newsgroups?
--
_________________
Rolf @ Questus ans