Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

Slette profil

已查看 2 次
跳至第一个未读帖子

Eva Songe Paulsen og Rune Roalkvam

未读,
2001年8月10日 14:20:052001/8/10
收件人
Hei

Eg laga ein gong ein profil på maskina gjennom users i kontrollpanelet
(W98), fordi me har ungar som er innpå osv. Men eg oppdaga jo at det tek
mykje plass. No har eg prøvd å fjerne denne profilen, men finn ikkje nokon
oppskrift på korleis eg skal gjere det. Kan eg bare slette heile profilen i
utforskar, eller vil eg få nokon problemer då?

Helsing Eva

Arve Rųd

未读,
2001年8月11日 12:11:002001/8/11
收件人
Fjern brukeren fra users -> restart -> slett filenen fra
c:\windows\profiles\NAVN (slett hele "NAVN" mappen.

Arve.

"Eva Songe Paulsen og Rune Roalkvam" <ev...@c2i.net> wrote in message

Eva Songe Paulsen og Rune Roalkvam

未读,
2001年8月22日 16:17:532001/8/22
收件人
Hei

Takk for svar! Har hatt det litt travelt i det siste...
Når eg går inn på users, så er det ikkje noko navn å fjerne, kan bare legge
til navn. Finn heller ikkje dette via kontrollpanelet. finn profilen under
profiles, men får ikkje sletta den. Gode råd?

Helsing Eva

Arve Rød <arv...@SSSSenter.vg> skrev i
meldingsnyheter:oOcd7.7888$em.2...@juliett.dax.net...

0 个新帖子