Utvida norsk 2.3

Jardar Eggesbø Abrahamsen

Lat meg tippe. Ingen er på denne gruppa lenger. Men berre sånn i tilfelle:
Tastaturoppsettet «Utvida norsk» finst no i versjon 2.3.
https://jardar.wordpress.com/2019/06/16/utvida-norsk-2-3/

Jardar
--
Eit fyseleg, humsk, hyrleg, smakeleg, forskamma og høvla ty
med fatteleg mange bønhøyrlege lemper.

ErikRS

Jardar Eggesbø Abrahamsen wrote:
> Lat meg tippe. Ingen er på denne gruppa lenger. Men berre sånn i tilfelle:
> Tastaturoppsettet «Utvida norsk» finst no i versjon 2.3.
> https://jardar.wordpress.com/2019/06/16/utvida-norsk-2-3/

Hej Jardar

Joda, vi er da stadig nogle få tilbage. Men du har ret i, det nok ikke
er mange. - Eller også er de/vi blevet så Mac-kyndige, at vi ikke har
brug for hjælp.:-)

Men tak for tippet. Desværre kan jeg ikke bruge det, da mine systemer på
de stationære er for gamle, og min MBP vil nok automatisk blive
opdateret næste gang.

Hilsen fra jeres sydlige nabo i Danmark.:-)
Erik Richard

Erik Richard Sørensen <mac-d...@MOVEstofanet.dk>
Openoffice.org - The Modern Productivity Solution - www.openoffice.org

Ove Pettersen

søndag 16. juni 2019 21.40.20 UTC+2 skrev Jardar Eggesbø Abrahamsen følgende:
> Lat meg tippe. Ingen er på denne gruppa lenger. Men berre sånn i tilfelle:
> Tastaturoppsettet «Utvida norsk» finst no i versjon 2.3.
> https://jardar.wordpress.com/2019/06/16/utvida-norsk-2-3/

Mange takk for det tastaturoppsettet, ser av ovenstående at det inneholder de nordsamiske ekstra-bokstavene. I sørsamisk finnes det en 'i' med to prikker over, er den med i ditt utvidete?

https://nn.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8rsamisk#Alfabet

"Sørsamisk blir skrive med bokstavane i det norske og svenske alfabetet, slik at æ, ø blir brukt på norsk side og ä, ö på svensk side. I tillegg brukar ein ï, ein lågare, meir bakre i i tillegg til i, men i skrive sørsamisk er det ein tendens til å skrive i for ï."

Jardar Eggesbø Abrahamsen

I artikkel <1077de0e-41ca-4e77...@googlegroups.com>
skreiv Ove Pettersen <pas...@gmail.com>:

> Mange takk for det tastaturoppsettet, ser av ovenstående at det
> inneholder de nordsamiske ekstra-bokstavene. I sørsamisk finnes det
> en 'i' med to prikker over, er den med i ditt utvidete?

Som nesten alle andre er også eg borte frå Usenet sånn eigentleg, så eg
såg ikkje spørsmålet før no. Men svaret er ja: ï finst i dette
tastaturoppsettet. Trykk tøddel og deretter i-tasten for å få teiknet.

Jardar