Netcom mobilt BB USB dongle

ts

Hei,

jeg har en USB dongle til mitt Netcom mobile BB abonnement som etter
diverse oppkoblingsproblemer plutselig ikke virker lenger. Angivelig
fordi "driver-installasjonsprogramvaren er slettet fra SIM-kortet".
Netcom kan nå bare tilby driverprogramvare for OS 10.7 Lion, som ikke
ser ut til å være bakoverkompatibel til 10.4.11 - som jeg bruker grunnet
behov for Classic programmer.

Så jeg tenkte å spørre her om noen hadde samme type "modem" som meg
liggende i en skuff? Lån, kjøp, donasjon . . .

Spesifikasjoner: "ZTE MF656 Turbo 3G USB modem"

mvh

Torstein
--
scrap vehicle to send e-mail

Espen Vestre

exbn...@JAGUARdea.spamcon.org (ts) writes:

> Så jeg tenkte å spørre her om noen hadde samme type "modem" som meg
> liggende i en skuff? Lån, kjøp, donasjon . . .

Jøss, jeg trodde no.it.os.mac.diverse hadde avsluttet flytteprosessen
til Facebook nå ;-)

Men til spørsmålet ditt: Vil du ikke spare deg selv mye bry ved å bytte
til en WLAN-basert løsning? Ser at Netcom har "lommerutere", f.eks.:

https://shop.netcom.no/bredbaand/huawei/e5776-lte-cat-4-mobile-wifi-router
--
(espen)

ts

Espen Vestre <es...@vestre.net> wrote:

> Jøss, jeg trodde no.it.os.mac.diverse hadde avsluttet flytteprosessen
> til Facebook nå ;-)

Fjesbok burde forbys! Kulturimperialisme og hjernevask av tenåringer . .
.

> Men til spørsmålet ditt: Vil du ikke spare deg selv mye bry ved å bytte
> til en WLAN-basert løsning? Ser at Netcom har "lommerutere", f.eks.:

Takk for svar - jeg er klar over løsningen du nevnte, men av diverse
grunner vil jeg primært prøve å få liv i det "USB-modemet" jeg allerede
har. Om mulig.