Mytekalenderen (NRKP2)

mep

Itunes her er satt til å ta vare på de fortløpende episodene i Terje
Nordbys glimrende "Mytekalenderen" på NRKP2.
Men: oppdaget at dette har stoppet opp en periode i sommer,
7.6-17.8. ;-( og i ferieperioden har jeg ikke vært årvåken nok ...)

Oppdatering av Podkasten gir meg ikke tilbake denne perioden - dette
ligger utenfor tidsluken NRK praktiserer på sine podkaster..

Er det tilfeldigvis andre fans som har dette liggende på sin maskin?
Ville vært i såfall blitt veldig glad!

morten

mep

T.O: Saken løst - med god hjelp fra personer her på NIOMD - og Dropbox

Utrolig flott å se at dette hjelpsomme forumet lever videre som før, i
disse facebooktider !

l...@northwork.no

Hei, tråden er gammel, men finnes disse som podcast/filer noe sted?

Ragnar Engnes

søndag 16. oktober 2016 kl. 22:36:54 UTC+2 skrev l...@northwork.no:
> Hei, tråden er gammel, men finnes disse som podcast/filer noe sted?
Jeg er også veldig interresert.. Noen som kan hjelpe?

Ragnar Engnes

Jeg ville også blitt utrolig glad for å få tak i disse!
mvh
Ragnar