er det noen der ute?

Wilford

Finnes det folk som fremdeles er på news?
Eller er det kun aktivitet på facebook i denne gruppen?

Wilford http://wilford.no

ErikRS

Wilford wrote:
> Finnes det folk som fremdeles er på news?
> Eller er det kun aktivitet på facebook i denne gruppen?

Ja da, vi er da stadig nogle, der holder fast ved news.:-) - Men det er
ikke mange indlæg, der kommer her... - Jeg har ikke og får ikke en
FaceBook profil, før de har lært at overholde blandt andet dansk og
europæisk lovgivning, når det gælder ophavsret.

Men lad os se, det kunne jo være, at den danske kommisær, Margrethe
Vestager, også kan få skovlen under FaceBook, ligesom hun er ved at få
det, når det gælder Google.:-)

mvh. Erik Richard

Erik Richard Sørensen <mac-d...@MOVEstofanet.dk>
Openoffice.org - The Modern Productivity Solution - www.openoffice.org

Jardar Eggesbø Abrahamsen

I artikkel <oagmee$1m6i$1...@adenine.netfront.net>
skreiv Wilford <wil...@wilford.no>:

> Finnes det folk som fremdeles er på news?
> Eller er det kun aktivitet på facebook i denne gruppen?

Hei! Eg er ein sånn som kikar innom usenet med ujamne mellomrom. Takk
til Nettverksgruppa, som klarte å berge newstilgangen.

Jardar
--
Eit fyseleg, humsk, hyrleg, smakeleg, forskamma og høvla ty
med fatteleg mange bønhøyrlege lemper.

Espen Vestre

Wilford <wil...@wilford.no> writes:

> Finnes det folk som fremdeles er på news?

Jada, men i no.it.os.mac.diverse er det ikke mye liv! (Det er vel bare
én aktiv gruppe igjen av de gruppene jeg pleide å delta i)
--
(espen)