Trenger:
Cybervision 64 3D eller et hvilket som helst Zorro II Kompatibelt RTG
Skjermkort som klarer 1024*768 24bit i 60hz
Et Zorro II Lydkort som går i en 1200 med Zorro Busboard
Et SCSI Kort som også er Zorro II og passer i en 1200 med Zorro
Busboard
Harddisk kontroller til CDTV og Amiga 500+
Om noen vil bytte så send meg en mail
PS Kunne også tenkte med et Lydkort til en B&W Powermac med Midi
Støtte