Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Amiga stash

1 view
Skip to first unread message

Apple-Freak

unread,
Aug 27, 2006, 6:14:31 PM8/27/06
to
Har følgende:
4stk Amiga 1200 desktop
1stk Cybervision 64 Kort (Kun Zorro III)
2stk A2090 SCSI kort

Trenger:

Cybervision 64 3D eller et hvilket som helst Zorro II Kompatibelt RTG
Skjermkort som klarer 1024*768 24bit i 60hz
Et Zorro II Lydkort som går i en 1200 med Zorro Busboard
Et SCSI Kort som også er Zorro II og passer i en 1200 med Zorro
Busboard
Harddisk kontroller til CDTV og Amiga 500+

Om noen vil bytte så send meg en mail

PS Kunne også tenkte med et Lydkort til en B&W Powermac med Midi
Støtte

0 new messages