Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

A1200 Minne

2 views
Skip to first unread message

Ronny Nordgård

unread,
Dec 22, 2005, 3:55:09 PM12/22/05
to
Nok et spårsmål...... :)

Har tenkt å oppgradere mitt Accc. kort ( Blizzard 1230 16mb 60ns)

Har fått tilbud om 2 stk 32mb ns minne av typen HY511740B J-60

Viss jeg tar ut 16mb eller eventuelt setter på en 32mb, vil da kortet kjøre
stabilt (eventuelt med 2x32)?

Takk for svar.

Mvh. Ronny


Martin Groh

unread,
Dec 22, 2005, 9:14:21 PM12/22/05
to
Vel min gode gamle Blizzard 1230 II (Tubo :-) ), kjørte i sin tid på en 32+8
MB

ifølge bruksanvisningen så skal kortet støtte 1,2,4,8,16,32 MB monduler på i
henholdsvis 32 og 36 bits utgaver. Men det står også at 32bis utgavene er å
foretrekke.
Så vidt jeg har fåt med meg så er 32bit uten paritet mens 36 er med, men
mener min 32mb brikke var en en 36 bit, og den kjørte fint sammen med den
8mb brikken.

Jeg desverre ikke noe men den type du nevner her.


.:martin

"Ronny Nordgård" <ro-n...@online.no> skrev i melding
news:yPGdnVEzsqE...@telenor.com...

Ronny Nordgård

unread,
Dec 25, 2005, 6:49:58 AM12/25/05
to
Takk for meget bra mail.

Jeg har kjøpt opp et parti med 8x16mb (fire forskjellige, en e merket compac
men den tror jeg ikke går.. ? ) samt 2x 32mb brikker så jeg får prøve meg
frem å se.

Mvh. Ronny

"Martin Groh" <Marti...@yahoo.com> wrote in message
news:43ab5d6f$1...@news.broadpark.no...

0 new messages