Det hadde vært noe å hatt, det.
--
Torfinn Ingolfsen
Leste en gang i amigaformat (tror det var det) om Amiga PAWS , et
selskap som bygde a600/a4000 laptoper , a600'en så ca. ut som den der,
mens a4000'en var mer slimline, hørte aldri noe mer om dem, forhørte meg
med flere i amiga inc for et par år siden (de svarte faktisk på mail),
men ingen hadde hørt om denne .. hadde vært tøft å ha
--
Robin Rist Kildal
> Leste en gang i amigaformat (tror det var det) om Amiga PAWS , et
> selskap som bygde a600/a4000 laptoper , a600'en så ca. ut som den der,
> mens a4000'en var mer slimline, hørte aldri noe mer om dem, forhørte meg
> med flere i amiga inc for et par år siden (de svarte faktisk på mail),
> men ingen hadde hørt om denne .. hadde vært tøft å ha
> --
> Robin Rist Kildal
Her er et bilde av PAWS 4000 Prototype (vakkert syn):
http://emulazione.multiplayer.it/cbmitapages/foto/nocomm/a4Klaptop.jpg
En meget interessant side om bærbare 68k amigaer:
http://amiga.emugaming.com/portamiga.html
--
gbe....@fghqrag.hvo.ab
ROT13 unscramble to reply.
www.rot13.com