Jeg er på jakt etter en eller to amigaer. De gamle a500'ene funker som
ost. Helst i plus-versjon. Noen som har for salg? Trenger ikke
disketter eller noe, men kabler er fint. Joysticks er også
interessant...
Mvh
Jørn
Hei Jørn,
Har ikke noen selv, men det ligger noe ute for salg på Qxl nå:
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=413379698
mvh,
--
Tarjei
Takk for tipset, men jeg følger med på Qxl ofte. Og denne pakka har
blir for dyr. ;)
Jørn