Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

amiga ønskes kjøpt

3 views
Skip to first unread message

polko...@gmail.com

unread,
Oct 3, 2006, 1:30:47 PM10/3/06
to
Hei.

Jeg er på jakt etter en eller to amigaer. De gamle a500'ene funker som
ost. Helst i plus-versjon. Noen som har for salg? Trenger ikke
disketter eller noe, men kabler er fint. Joysticks er også
interessant...

Mvh
Jørn

tarjei....@gmail.com

unread,
Nov 1, 2006, 6:16:56 AM11/1/06
to

Hei Jørn,

Har ikke noen selv, men det ligger noe ute for salg på Qxl nå:
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=413379698

mvh,
--
Tarjei

polko

unread,
Nov 2, 2006, 1:48:58 PM11/2/06
to
Hei Tarjei.

Takk for tipset, men jeg følger med på Qxl ofte. Og denne pakka har
blir for dyr. ;)

Jørn

0 new messages