Antennekabel følger ikke med men det ordner du lett selv!
Alt utstyr fungerer og det er meget pent brukt. Det eneste som måtte
være er at når man slår på maskinen så lyser det i powerlampen (også
litt reaksjon på skjermbildet) men maskinen kommer ikke med fullstendig
skjermbilde før man har også trykket på reset-knappen (?) Den har alltid
vært slik men kan garantere at den fyrer opp.
Spillene på kassett er: ScateCrazy og BMX
Spillene på cartridge er: Wizard og wor og kickman
Bilder kan ses her:
http://home.chello.no/~steinjor/
Bildet av skjermbildet er misvisende og er ikke så utydelig og streket
så dette er mine fotokunnskaper det går på :o)
Vi tester utstyret sammen når kjøper henter det hos selger i Oslo!
Send bud til steinjorF...@netcom.no
(husk å slett FJERNDETTE fra epostadressen ved svar. Alt det andre skal
stå!)
Glemte å si at det også følger med 20-30 stk opptakskassetter stappfulle
med spill og progr. Jeg har aldri forstått hvordan jeg "loader" disse
kassettene men det gjør sikkert ny eier.
Stein
>Glemte å si at det også følger med 20-30 stk opptakskassetter stappfulle
>med spill og progr. Jeg har aldri forstått hvordan jeg "loader" disse
>kassettene men det gjør sikkert ny eier.
Har du prøvd LOAD ? :)
--
mvh/rgs,
Dag Rune Heggem
Å jeg som trodde det skulle være LÅOD :o)
Stein
Hehe jaja, men om jeg husker rett så skal LOAD"*" loade inn det første prg den
finner på kassetten. Evt. LOAD"*",1
Dette I C64 modus,, vet ikke om det er egne kassett kommandoer i C128 modus.
Har prøvd de fleste LOAD variantene men det ble ikke noe fruktbart. Skal
vist være en Turbo-kassett som skal gjøre susen så da for jeg finne frem
denne kassetten og gjøre noen ny forsøk :o)
Stein
Har du testet med flere kassettspillere? Hvis ikke så kan det også være en
ide, dvs. hvis de ikke er lagret med turbotape. Har selv erfart at
kass.spillere fra commodore kom forskjellig justert (azimuth).
Innlesing fra Kassett.
Load "programnavn" return Hvis navn ukjent. Load + Return
Når programet er lastet ferdig Run + Return